עימות מכוער


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עודד שלומות

פה אחד: התנגדות להקלות לבית החולים הסיעודי. ישיבה סוערת, צעקות ונטישות.

כפרניק IMG_7707 עימות מכוער

פה אחד: מליאת המועצה מתנגדת לכל שינוי ביעד המקורי של השטח המיועד לדיור מוגן. ראש המועצה או ממלא מקומו בסיוע מח' הנדסה והיועץ המשפטי יפעלו מידית לביטול כל האישורים המשנים את ייעודו המקורי של השטח.

 

כאוס בישיבת המועצה: גידופים, צעקות, עלבונות ונטישה המונית.

 

 

**

 

מליאת מועצת כפר ורדים שהתכנסה אמש לישיבה דחופה שלא מן המניין ביוזמת חברי האופוזיציה (מאיר גרינפלד, יואב ניצב, איריס וקנין, יורם איילון וציפי דיקמן) – קיבלה בתום דיון טעון וסוער את הצעת ההחלטה שעמדה על הפרק: לפעול לביטול ההקלות ושינוי היעוד במתחם הדיור המוגן (הקמת בית חולים סיעודי עם 288 מיטות על 6 קומות).

היזם: אנחנו נקים את המתחם.

סיון יחיאלי: התכנית לאחר ועדת ערר, יתכן וההחלטה חסרת משמעות.

 

ראו הרקע והזימון לישיבה.

ראו תגובת היזמים ומכתב עו"ד שנידור (מייצג קבוצת תושבים מרחוב חרצית).

 

בפתח הישיבה הציגו היזמים, ליאור לסרי (סגן ראש עירית מעלות-תרשיחא) ועו"ד יוסף עודה (המשמש גם כיזם של הגולדן וילג') – את התכנית. לדבריהם, אין בתכנית שום בקשה לשינוי יעוד, והתכנית לדיור מוגן, הכוללת גם שירותי סיעוד, אושרה כבר בשנת 2010 בגלגולה כ"אחוזת הזהב" / "ורד הים" של היזם דוד ביניאשווילי שפשט את הרגל ומכר את הקרקע ליזמים הנוכחיים. עוד הוסיפו, כי כבר בתכנית המקורית דובר על 6 מחלקות סיעודיות.

לדבריהם (וכן במכתב שחילקו בישיבה), כל המהומה החלה בשל יריבות עסקית עם הבעלים של "יד ביד בגליל", המבקשים גם הם להקים "בית חולים סיעודי", וכן מהטעיית הציבור בנוגע לגודלו של הפרויקט (6 קומות, אבל מהן שתיים מרתף. כך שבפועל יראו 4 קומות) ולמיקומו (לא נמצא כלל מתחת לרחוב חרצית). עוד הוסיפו, כי המיזם יבוא לכפר ורדים פיתוח ותעסוקה.

בין היתר נדרשו היזמים ל"הקלות" שביקשו ובאופן מיוחד להעברת זכויות בניה מבניין אחד למשנהו (בניין אחד גבוה, במקום שניים נמוכים). לשאלתו של חבר המועצה יואב ניצב, השיב עו"ד עודה, כי יתכן ויבקשו בניה עתידית על השטח שיתפנה בעקבות "ההקלה".

חלק מהטענות שהופנו כלפי עו"ד עודה היו האם עדכן, ובאיזה אופן, את רוכשי היחידות בגולדן וילג' בנוגע לבית החולים הסיעודי שאמור לקום בסמוך.

יש לציין כי סקירתם של היזמים לוותה בצעקות והתפרצויות של חלק מחברי המועצה, כמו גם של התושבים הרבים שנוכחו בישיבה. גם היזמים לא נשארו חייבים והתוצאה היתה עימות קולני, גס ומכוער שבסופו ביקש יחיאלי מהיזמים לעזוב את הישיבה.

 

יחד עם זאת, מרבית מטענות התושבים וחברי המועצה היו דווקא לכיוונו של סיון יחיאלי, בכך שלא שיתף את חברי המליאה והציבור בתכנית.

יורם איילון אמר כי לא ידע על התכנית דבר וחצי דבר והתכנית לא אושרה על-ידי הועדה לאיכות הסביבה. הוא הוסיף כי כפר ורדים איננו צריך למתג עצמו כמרכז גריאטרי. לדבריו, זהו פרויקט ענק שלא דובר עליו במשך כל הזמן שהוא משמש כחבר המועצה, כולל כסגן ומ"מ (לשעבר) האחראי לתחום הבינוי. "בשום ישוב הדומה לכפר ורדים, אין פרויקט כזה", אמר איילון. "אם תביא מכללה או בית ספר לרפואה נחבק אותך, אבל לא מרכז גריאטרי".

ניצב העלה חשש כי בסופו של דבר היזם יבקש "הקלות" נוספות מתחת לרדאר ויקים בניין נוסף. לדבריו, במשך כל השנים שהיה חבר בוועדה לאיכות הסביבה ובשנתיים האחרונות כיו"ר הועדה, מעולם לא דובר על הקמת בית חולים סיעודי, ובטח שלא בסדר גודל המדובר, שיש לו גם השלכות תחבורתיות קשות על כל האזור של רחובות מירון, חרצית ושכונת לבונה.

גם יעקב זיו, ששימש כיו"ר הועדה לאיכות הסביבה בעת אישור התכניות, אמר כי אם היה יודע שמדובר ב-300 מיטות סיעודיות, לא היה נותן לכך יד. לדבריו, יחיאלי הסתיר את היקף התכנית מחברי הועדה, אשר הבינו כי המחלקה הסיעודית תיתן שירותים לדיור המוגן, אבל לא מעבר לכך ובטח שלא 6 מחלקות סיעודיות.

מאיר גרינפלד אמר כי זאת לו הקדנציה השניה כחבר מליאת המועצה וכחבר בוועדה לאיכות הסביבה ומעולם לא שמע על הקמת בית חולים גריאטרי במתחם הדיור המוגן, כמו גם סמוך ל"יד ביד בגליל" שגם לכך מתנגד. לדבריו, הצגת הנושא רק בשלב זה, הינה בלשון המעטה "מינהל בלתי תקין".

לדברי ציפי דיקמן, בית החולים הסיעודי רחוק מהחזון והאווירה של כפר ורדים. הוקמו בכפר מספר מוסדות טיפוליים, אבל אסור לעבור את המינון. גם היא הלינה על חוסר שיתוף הציבור וחברי המועצה בתכניות.

יחיאלי השיב כי היה ידוע וגלוי כי מדובר ב-6 מחלקות סיעודיות ("אם כי עד כה לא השתמשנו במושג בית חולים סיעודי") וכל התכניות הוצגו בפרוטרוט בוועדה לאיכות הסביבה, שגם אשרה אותן. לחיזוק טענותיו הפנה יחיאלי גם לידיעה הזו בכפרניק, בה מוזכר המינוח "יחידות סיעודיות". הוא הוסיף כי ניצב וטוביה ארז אף ביקשו לראות "חתכים" של התכנית ולפיכך וודאי היו מודעים להיקפה (ניצב במשך הדיון: בדקתי בווטסאפ עם טוביה והוא אמר שלא ראה את התכניות האמורות, אלא רק את התכניות לקוטג'ים, והתרעם על המדרגות באמצע הדירות שאינן מתאימות לאוכלוסיה המבוגרת).

עוד התייחס יחיאלי בהרחבה על עידוד יזמים בכפר, ועל זכויות הקניין של היזם, שרכש קרקע יקרה עם תב"ע מאושרת, ולכן אין הרבה מה לעשות בנדון. לדבריו, יש בכפר עוד מתחמים רבים המיועדים למסחר ומלונאות, ויש לתת את הדעת איך ולאיזה כיוון לשווקם, מתוך דאגה לאינטרסים של התושבים והיזמים כאחד; כאשר על המועצה והעומד בראשה לדאוג לפיתוח הכפר, כולל הוספת מיזמים שיביאו לכפר עוד ארנונה ותעסוקה.

יחיאלי ציין כי בית חולים הסיעודי הוא מוסד "בחתימה נמוכה" של תחבורה וחניה ונמצא בנקודה נמוכה ורחוקה מהעין של תושבי רחוב חרצית.

מיכה בר מאיר (תושב): שיטת הסלמי היתה ידועה מראש וצריך להפסיק אותה עכשיו. הכשל היה שמעולם התכנית לא פורסמה לציבור ולא נעשה הליך של שקיפות ושיתוף הציבור.

יחיאלי: יש תהליך של שיתוף הציבור לפני התב"ע. אבל לא מכיר הליך כזה על קרקע עם תב"ע בבעלות יזם שרכש אותה בעלויות המגלמות את התכנית המאושרת.

משה לפל (תושב חרצית): אם כך, לפחות לעצור את ההקלות שקיבלו.

יחיאלי: מקבל את הגישה שצריך ל"גדר" את הסיכונים שיקומו 2 בניינים של 6 קומות. צריך לבחון את הסטטוס החוקי. אצטרף להצעה, למרות שהיא חסרת משמעות.

נורית שפירא: מבקשת להפסיק ולבחון את ההיסטוריה, אלא מה ניתן לעשות אופרטיבית כרגע. על הגורמים המקצועיים לגבש חוות דעת.

החלטה פה אחד: מליאת המועצה מתנגדת לכל שינוי ביעד המקורי של השטח המיועד לדיור מוגן. ראש המועצה או ממלא מקומו בסיוע מח' הנדסה והיועץ המשפטי יפעלו מידית לביטול כל האישורים המשנים את ייעודו המקורי של השטח.

 

 

כפרניק IMG_7707_0 עימות מכוער

 

 

**

המרכז הקהילתי.

 

בהמשך הערב התקיים דיון בהצעת החלטה – עקרונות מנחים בהפעלת המתנ"ס (בקשה לישיבה דחופה של איילון, גרינפלד וקנין וניצב), כאשר לב ההצעה והדיון היה בנושא השכרת שטחים/ מבנים להפעלת חוגים, וזאת לנוכח קשיים ואי הבנות בין המרכז הקהילתי החדש ומספר מפעילי חוגים.

ציפי דיקמן ונורית שפירא אמרו שההצעה חשובה וטובה, אולם יש לדון בה בישיבת דירקטוריון המתנ"ס.

יורם איילון, איריס וקנין ויואב ניצב העלו ספקות בדבר נחיצות המתנ"ס.

גזבר המועצה, רו"ח אילן עמרם, הציג את הדרך בה נגבו בעבר כספים ממפעילי החוגים במבנים ציבוריים (בעיקר בבתי הספר והגנים) – וזאת מתוך מטרה לאפשר את הפעילות לרווחת התושבים ומפעילי החוגים, בתעריפי שכירות דיפרנציאליים שאיזנו בין עלויות האחזקה (ניקיון, חשמל, בלאי וכו'), תדירות החוג ומספר המשתתפים.

רוח הדברים של עמרם ושל המשתתפים היתה כי בלתי סביר שהמתנ"ס יגבה תשלום לשימוש במבנים שאינם בבעלותו ובאחזקתו השוטפת.

לא נערכה הצבעה על הצעת ההחלטה.

 

**

ביזיון

 

מבלי לגלוש להאשמות אישיות כאלו ואחרות, ישיבת המועצה אמש היתה אירוע מביך ומביש למועצה ולתושבי כפר ורדים.

כבר היו ישיבות סוערות, אבל הפעם הכאוס היה גדול במיוחד, רמת האמוציות, הדציבלים, העלבונות וההתפרצויות היו בלתי נסבלים.

מספר תושבים האשימו את ליאור לסרי ועו"ד יוסף עודה בהתנהגות בריונית, אולם אין בדברים אלו להקל באווירה הכללית הקשה שהיתה במקום.

לאחר סיום הדיון הטעון על בית החולים הסיעודי (ועזיבת התושבים את חדר הישיבות) העיר חבר המועצה יורם איילון לשניים מעובדי המועצה, המהנדס שי קולונימוס ומנהלת הלשכה ענת מינסטר, וכתוצאה מכך נטשו השניים את חדר הישיבות.

איילון גם טען כלפי יחיאלי שהתעלם מהפרובוקציות שעשו לסרי ועודה וכן אמר כי עובדי המועצה אינם נותנים "שירות" לחברי המועצה, אלא רק לראש המועצה.

זמן קצר אחרי יציאת קולונימוס ומינסטר את הישיבה (בתחילת הדיון על המתנ"ס), עזבו את המקום במחאה גם חברי המועצה דבירה גזית, נורית שפירא ועופר כהן.

מבלי להתייחס מי התחיל ומי צודק – על  נבחרי הציבור שלנו לנהוג באחריות, בכבוד ובדרך ארץ, ולהוות דוגמה אישית לה ראויים תושבי כפר ורדים.

 

שנה טובה.


0 תגובות

  1. נסער מאוד ומאוכזב הגב

    ראש מועצה
    כן זה ראש המועצה שלנו, לא תורם כלום לכפר. אף פעם ( ולרוב היו ראשי מועצה כושלים) לא היה הכפר כל כך מוזנח ומלוכלך. יש חוסר תפקוד נוראי של המועצה ועכשיו , עוד הצרה הזו, “בית חולים סיעודי” שראש המועצה הסתיר על בנייתו. למה שיבואו צעירים לגור בכפר אם הכפר מלא במוסדות גריאטרים תחשבו על זה בבחירות הבאות. לא מספיק עיניים כחולות.

  2. גריאטרית אחת הגב

    כפר ורדים הפך לפיסת נדל”ן גריאטרית
    ומי נצגינו בוועדת התיכנון במעונה, אם לא ראש המועצה המקומית שלנו? ראש המועצה הוא שאישר את שינוי הייעוד של השטח, שהיה אמור לשרת את דיירי הדיור המוגן, והרים את ידו בהצבעה לאישור בי”ח גריאטרי, על ששת קומותיו, בהן “שתיים במרתף” לדברי היזמים. הנציג שלנו בוועדה לתיכנון כנראה חשב שאם הוא נציג תושבי הכפר, אז מותר לו להחליט לבדו והוא לא צריך לעדכן את התושבים בהחלטות הנוגעות לכפר. בשביל מה יש נציג, תנו לו להחליט! עכשיו טוען סיון שאין מה לעשות, ההחלטה כבר עברה ונדונה, כולל התנגדויות. עוז וגבורה לראש המועצה שלנו, שמצפצף על התושבים שבחרו בו ומתחנף ללסרי, סגן ראש עיריית מעלות! העניין עוד לא נסתיים, כי עכשיו יד ליד מבקשים להקים מוסד גריאטרי (עוד אחד), בסמוך וההחלטה כנראה כבר עברה בוועדה, בתמיכת נציגנו בוועדה, הלוא הוא ראש המועצה המקומית כפר ורדים.

  3. אגסי הגב

    שינויים -הגיע זמן
    סיכום שנתי
    1. הכביש הראשי רחוב אשכר – על הפנים. מרחו.
    2. הצריף ליד הבריכה-לא פותרים.עזובה נוראה.
    3.מקווה- כן בונים לא בונים.
    4. הטבות -אולי כבר הפסקנו לקבל.
    5.עורף כלכלי-שיתןף תרשיחא כבר ורדים -בביאת המשיח.
    6. הביזיון של 2 בתי חולים סיעודיים.חלק מחברי המועצה כבר התעייפו.
    7. שלב ג’ מקרטע. יהיה או לא יהיה.
    8. הכניסה הראשית לכפר עדיין לא מסודרת.יוצא חצי שעה לפני הזמן לעבודה.בגלל הקושי לצאת עם הרכב.
    9. בשכונת האורנים החדשה של מעלות המחוברת לכפר יש לי כבר הרבה מכרים שאני יילך לבקר אותם
    קיבלתי הזמנה בנייד להרמת כוסית שתהיה במרכז המוזיקה ב…מעלות.
    לא גר במעלות לא מתנדב במעלות.סתם אזרח פשוט בכפר.
    אולי ללכת ?
    פה לא הוזמנתי
    אולי הגיע זמן לשינוי בצמרת.

  4. צעיר חדש הגב

    היה ראש מועצה?
    בזיון.
    מצפה מחברי האופוזיציה לפזר את המועצה לטובת התושבים ועכשיו יותר מידי נזקים שכולן של סיון

  5. שם:* הגב

    קורה לבוחבוט ולסרי לספח את כפר ורדים וכך להשתיק את הצעקנים
    הערתך:*

  6. ב בו בוש בושה הגב

    ראשמועצה וחברימועצה כפרורדים מתנהגים כמו גריאטרים
    לא מאומן

  7. מומו בן אמו הגב

    מוזנח ומלוכלך כל כך כל כך
    כן- הנקיון בכפר הוא בראש מעיינכם תמיד…. הקנקן.

    אין שום רע במוסד גריאטרי, כל עוד הוא לא מפלצת גדולה. אנחנו דואגים לזקנים שלנו כמו שאנו דואגים לפוליטיקה שלנו. ושלב א’ הנטוש מזקנים מראה זאת.

    ראש המועצה דואג לארנונה שלו ולעשירי האזור

  8. אביבה הגב

    ראש המועצה חייב הסבר לתושבים
    ביזיון , אין מילה אחרת , הכפר יהפוך למרכז גריאטרי ארצי .
    הדיור המוגן יהפוך למרכז סיעודי . עכשיו בונים מבנה סיעודי ראשון ב 6 קומות , היזמים אמרו שהם לא שוללים שבעתיד ידרשו הקלות נוספות לבניית מבנה סיעודי נוסף !! בושה שראש המועצה היה שותף לקומבינה הזאת מתחילת הדרך והסתיר את זה מהתושבים .
    האם סיוון מבין באמת מה המשמעות של הקמת בית חולים בסדר גודל כזה באמצע שכונת מגורים ? האם הופעל עליו לחץ פוליטי כדי שיאשר פרויקט שערורייתי שכזה ? הוא חייב הסבירם לתושבים . זו שעתם של חברי המועצה כדי להציל את המצב . מקווה שזה לא מאוחר מדי .

  9. ג הגב

    הגעתי ממעלות.היום כפר ורדים יבש ומיובש ואני חוזר למעלות
    כ ורדים רדום ללא פיתוח.
    השינוי היחיד לאחרונה זה שקיות כתומות.

  10. מיואש הגב

    כאוב
    כן צודק המאוכזב צריך כבר לחשוב על ראש מועצה מוצלח יותר, הוא רק דואג לחסוך ולכן הכפר נראה מלוכלך ומוזנח. כבישי עזה, אין צמחיה יפה, אין פרחים, מדרכות מלוכלכות עם עלים מהחורף שעבר. בקיצור סיוון זה לא זה ובבחירות בטח שלא אבחר בך.

  11. סימה הגב

    אנו גרים בסוף מירון והחברים שלנו בחרמון במרחק 50 מטר.
    גברת אחת הגרה בחרמון דאגה לסגור בסלעים ועצים את המעבר ומטילה את אימתה על סיוון יחיאלי שרצה לפתוח את הכביש.
    כדי לבקר את החברים שלידנו אנחנו צריכים לנסוע קילומטרים במקום 100 מטר בלבד.
    הדרך היחידה לטפל בפחד של סיון היא לפנות לערכאות.
    חברי המועצה היידה לעבודה.

  12. ליאת הגב

    בית אבות
    תושבי הכפר מבריחים את היזמים בכפר….
    בית אבות חשוב לזקנים.
    וגם יהיו הכנסות נוספות מארנונה.

  13. אביבה זוהר הגב

    מרכז סיעודי כחלק מהדיור המוגן
    ראשית אני מגיבה בשמי המלא ואין לי קשר לאביבה ממספר 8.
    מישהו אימץ את השם כדי לבלבל.
    עד עכשיו איני מבינה את כל התסבוכת ומי ידע על התוכנית לבנית מרכז סיעודי עם 300 מיטות. חשוב שתהיה מחלקה סיעודית במרחב הדיור המוגן אך לא בית חולים. שמעתי שצמוד ליד ביד גם בונים מרכז סיעודי.
    אם יו”ר המועצה סיוון ידע על כל התהליך,בבקשה שיעשה סדר וייתן הסבר מנומק ואם לא, שיכחיש. אפר גם לקבל מידי ישירות מפרוטוקול של הועדה במעונה.

    אני לא הגעתי למועצה לישיבה שיצאה מכלל שליטה.
    כתושבת הכפר זכותי לקבל אינפורמציה אמינה מראש המועצה ולא להיות מוזנת מטלפון שבור.

  14. יוסף הגב

    אין פה ראש מועצה
    אין פה ראש מועצה

  15. גרתי בכפר בעבר הגב

    בהמשך לסגירת רחוב חרמון בגלל גחמה הזויה של תושבת הרחוב
    ספק גדול אם ההחלטה של המועצה חוקית.
    יש לפנות לבית משפט (לענינים מנהליים?) כדי שידון ויכריע, מי ירים את הכפפה?

  16. תשוש נפש הגב

    איפה אפשר למצוא את רשימת חברי המועצה? נראה לי שנרדמים בשמירה
    ולכן הם זקוקים לבית אבות גריאטרי.

  17. חגי הגב

    אין הצדקה לממן ראש מועצה ללא ארנונה ממסחר תעשיה ושירותים
    אין הצדקה לממן ראש מועצה ללא ארנונה ממסחר תעשיה ושירותים. אם רוצים את הקו של הברחת יזמים רק אהיה פה יקר יותר…. או פשוט לחבר את הכפר עם מעלות.. שם לפחות יש גבייה לא מהתושבים.

  18. יעל הגב

    להתארגן למאבק וללחימה בכל הדרכים בכדי לעצור את ….

    תושבים יקרים!! לאחר ישיבת המועצה התבהרו הדברים וראינו את הפנים האמיתיות של היזמים …. שהופיעו בישיבה וסולקו ממנה. כוונתם ברורה והיא להתחיל מבניין בן 6 קומות של 288 מיטות והכנה למבנה נוסף בצמוד אליו באותו הגודל ללא עצירה. ברוב חוצפתם אמרו בישיבה כי ימשיכו לבקש הקלות ואישורים למיטות סיעודיות נוספות. נשארנו ללא חלום לדיור מוגן ושירותיו הנלווים, למקום כפרי, נופים, טבע, שקט, רוגע, בריכה, ספריה וכיו"ב. ומה נקבל במקום? הרס איכות חיינו בו יהפוך הכפר המקסים שלנו למרכז גריאטרי סיעודי לכל תושבי הצפון, קומות גבוהות שיסתירו את הנופים, רעש, פקקים, אמבולנסים, משאיות זבל וכו'. דבר שיגרום לי ועוד מאות כמוני לעזיבת הכפר. לכן, מבקשת מכל התושבים ומכל חברי המועצה להתארגן למאבק וללחימה בכל הדרכים בכדי לעצור את …… העומדת להרוס את איכות חיינו!!!

  19. שגיא נאור הגב

    ????? נרדמת בשמירה
    היכן היה נציגנו ראש המועצה בועדת לתכנון במעונה, האם נרדמת בשמירה? היכן השקיפות כאשר ענין עינין זה החל להתגלגל או ישנה סיבה אחרת ?אז כדאי שהציבור ידע אותה

  20. גולנצ'יק הגב

    יוצאים למלחמה….
    אני מצטרף ליעל…

  21. מירון הגב

    תושבי מירון בואו נארגן הפגנה למען פתיחת המעבר בין מירון לחרמון
    סיוון לא אוהב הפגנות ותקשורת.
    אין עילה חוקית לחסום את חרמון.
    כל יישוב צריך שיהיו לו מספר יציאות חרום .
    גברת אחת מרחוב חרמוןחרמון לא מאפשרת לסיוון לפתוח אותו.

  22. הרבה עוברים מכפר ורדים למעלות הגב

    קצב גידול שנתי שלילי של ‎-2.8%‏ .
    רוצים להסתפח למעלות.
    רובנו נצביע בעד בוחבוט.
    לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ”ס) נכון לדצמבר 2014, מתגוררים בכפר ורדים 5,500 תושבים. האוכלוסייה גדלה בקצב גידול שנתי של ‎-2.8%‏.

  23. צביקה הגב

    סימה
    סימה אם זה באמת שמך לידיעתך בזמן כהונתו של רון מוסקוביץ ביקרו בכפר 2 מהנדסים ממשרד התחבורה וקבעו חד משמעית שאין לפתוח את רח חרמון בגלל הקירבה לבתים וכיוון שזה יאפשר לטרקטורים ומשאיות כבדות מינוח לעבור ברחוב. לידיעתך אני לא גר ברח חרמון אלה 2 רחובות מעל וגם בנו זה יפגע לפי דברי המהנדסים. תפסיקי להלהיט את הרוחות ס י מ ה

  24. דן הגב

    להכריז על ועדה קרואה או ישוב קרוע

    להתעורר חברים.
    תתחילו לספור את כל מחדלי סיון ותספרו עד ראש השנה הבא הבא ולא תמנו את כל המחדלים.
    ניהול עלוב ללא יכולת בכפר התחילו לא לספור אותו בכנסת לא ספרו אותו מעולם מזגזג מענין לענין עובד עלינו בעיניים . זהו מספיק מינה בעלי תפקידים

  25. צעיר חדש הגב

    להכריז על ועדה קרואה או ישוב קרוע

    סיון הביתה.
    חברי אופוזיציה תתעוררו.
    ותבקשו ועדה קרואה מגיע לנו

  26. צעיר חדש הגב

    די מספיק
    לא עשה רק הזיק.
    סיפר לכם בשלב ג יהיו בתים רבי קומות במושגים כפריים.
    רק ועדה קרואה תציל את הישוב

  27. נמעס הגב

    שינוי
    רק מזי הבייתה

    ועדה קרואה זה הזמן.
    אופוציה בקה פקה פקה
    לעשות שינוי עכשיו.
    אין לכם ביצים ונזכור לכם בבחירות הבאות

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן