5,138 יח”ד ב-6 שנים


משה כחלון בביקור במעלות
דוברות מעלות

משה כחלון ושלמה בוחבוט: בדרך להסכם גג והשקעת 50 מיליון ₪ בתשתיות ותעסוקה.

כפרניק kb1 5,138 יח"ד ב-6 שנים

משה כחלון ושלמה בוחבוט: בדרך להסכם גג והשקעת 50 מיליון ₪ בתשתיות ותעסוקה.

 

שר האוצר משה כחלון ובכירים נוספים ערכו בשבוע שעבר ביקור עבודה במעלות תרשיחא, נפגשו עם ראש העיר שלמה בוחבוט והנהלת העיר וסיירו בין השאר בשכונת גבעת האורנים בה ישווק פרויקט במסגרת מחיר למשתכן.

שלמה בוחבוט הכריז כי "בתוך חודש נחתום על הסכם גג לשיווק קרקעות לבניה של 5,138 יח"ד בתוך 6 שנים, במסגרתו יוקצה תקציב של כ-50 מיליון שקל למימון תשתיות על ופרויקטים קריטיים לתמיכה במקורות תעסוקה, דוגמת אגם מונפורט ופארק הייטק המוקם בשיתוף עם כפר ורדים, ויאפשרו קליטת עשרות אלפי תושבים בעיר".

שר האוצר משה כחלון, ח"כ רחל עזריה, ח"כ אלי אלאלוף, מנהל רשות מקרקעי ישראל עדיאל שימרון ובכירים נוספים, הגיעו לביקור עבודה במעלות תרשיחא, נפגשו עם ראש העיר שלמה בוחבוט והנהלת העיר. במסגרת הביקור נערך סיור בשכונת גבעת האורנים, שתכלול כ-600 יח"ד, מתוכן 192 יח"ד שישווקו במסגרת תכנית מחיר למשתכן. מחיר דירה בגודל 80 מ"ר תעלה 545,714 שקל, מחיר דירה בגודל 100 מ"ר תעלה 683,783 שקל. חברת ורדים השקעות שזכתה במכרז החלה בתהליך קבלת היתרים וההרשמה להגרלה תיפתח בקרוב. בשכונה בונים כבר היום 3 קבלנים – חדיף, משהב וגליל מגורים.

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא, הכריז כי "אני שמח לעדכן כי בתוך חודש נחתום עם רמ"י על הסכם גג לשיווק קרקעות לבניה של 5,138 יח"ד בתוך 6 שנים. באזור כשלנו, שערכי הקרקע בו נמוכים ועלויות הפיתוח גבוהות בשל תנאי הקרקע, לא ניתן להעמיס על הקרקע את עלות התשתיות לשיווק השכונות החדשות, ולכן יש צורך בתקציבים נוספים. אנו מקווים לקבל תמיכה בהיקף של כ-50 מיליון שקלים, על מנת לפתח פרויקטים קריטיים לתמיכה בקליטת עשרות אלפי תושבים, דוגמת פארק ההייטק והעסקים המשותף עם כפר ורדים והמגה פרויקט של אגם מונפורט.

 

בוחבוט קרא לתת דגש לנושא הקריטי של נגישות תחבורתית לגליל המערבי, ואמר כי "כדי לשווק כ-30,000 דירות שמצויות בתכנון מתקדם וכאלו שכבר מאושרות, צריך שכביש 859 עוקף נהריה יבוצע בתוך שנתיים, וכן להקדים את מועד הביצוע של כביש 6 עד כברי".

 


0 תגובות

  1. יצחקי הגב

    פיתוח

    מי שלא רוצה את בוחבוט כראש עיר כפר ורדים.

    שיקום עכשיו

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן