41 מיליון ש”ח


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מירי אליהו

ניסטק חנכה מפעל לייצור אלקטרוני חדש במעלות תרשיחא.

כפרניק 6b3e0c7d-b4b0-4904-b7fc-9fff6b89ca3c 41 מיליון ש"ח

ניסטק חנכה מפעל לייצור אלקטרוני חדש במעלות תרשיחא בהשקעה של כ-41 מיליון שקלים

המפעל החדש הינו אחד מאתרי הייצור הגדולים והמתקדמים להרכבה וייצור של מוצרי אלקטרוניקה, עם כושר ייצור שנתי של כ-350 מיליון השמות רכיבים.

 

לפני מספר ימים, חנכה ניסטק את אחד ממפעלי הייצור האלקטרוני המתקדמים בישראל במעמד שלמה בוחבוט ראש העיר מעלות תרשיחא,  יצחק ניסן מנכ"ל קבוצת ניסטק, ווספי ארמז מנכ"ל ניסטק צפון,  נחום איצקוביץ מנהל מרכז ההשקעות במשרד התעשייה והכלכלה, לקוחות, ספקים ואורחים רבים.

קבוצת ניסטק השקיעה למעלה מ-40 מיליון שקלים במבנה ובציוד אותו רכשה למבנה החדש.

יצחק ניסן, מייסד ומנכ"ל קבוצת ניסטק: "היום, ברוך השם, אנחנו מגשימים חלום. החלום להקים בית ניסטק במעלות תרשיחא, חדשני, מכובד וירוק, שיהיה לגאוות ורווחת העובדים בו. ניסטק צפון משמשת דוגמא וסמל לדו קיום של אמת, אחוות דתות ותרבויות, לכבוד הדדי, לשותפות ועזרה ולתעשייה מצליחה. זהו סיפורו של מסע שהחל בדיוק לפני 8 שנים בל"ג בעומר תשס"ח (2008),כשחתמתי על רכישת המפעל, דרך תחנה נוספת לפני 3 שנים (2013), כשהנחנו את אבן הפינה, ומגיע היום, לחנוכת מבנה מפואר זה. ההשקעה הגדולה באתר במעלות תרשיחא והרחבת יכולת הייצור בעקבותיה, תביא תועלת רבה ללקוחות שלנו ותאפשר לנו לקלוט לקוחות נוספים. אנו מתמקדים בייצור אלקטרוני כדי לאפשר ללקוחותינו לשווק את מוצריהם לעולם באיכות וביעילות. השקעה זו תסייע לנו לייצר מקומות עבודה רבים בפריפריה ואנו רואים בזה חשיבות גדולה."

"זהו יום מרגש עבור מעלות תרשיחא", הדגיש בדברי ברכתו שלמה בוחבוט, ראש העיר מעלות תרשיחא, "אני גאה ומברך את הנהלת ניסטק על החלטה זו ומודה ליצחק ניסן על תרומתו לתעשייה במעלות תרשיחא ויצירת מאות מקומות עבודה בגליל."

המבנה החדש, אשר משתרע על שטח של כ-8,000 מטרים רבועים במעלות, הוקם על פי כללי בניה ירוקה וחסכון באנרגיה, נבנה באופן מודולארי ומאפשר גמישות עסקית רבה. אתר הייצור החדש עתיד לספק מוצרים אלקטרונים מתקדמים ואיכותיים לחברות במגוון תחומים: תעשייה, תקשורת, רפואה, בטחון, רכב ועוד. כיום מועסקים במפעל 240 עובדים כ-100 מתוכם בני מיעוטים ואוכלוסיות חלשות נוספות.

"המפעל צפוי לקלוט עוד כ-100 עובדים תוך שנתיים", הוסיף ווספי ארמז, מנכ"ל המפעל, בברכתו. "תודה מיוחדת ללקוחותינו שהם שותפנו לדרך, לספקים שלנו, על המאמצים שהשקיעו בהגעתנו למעמד זה, ולעובדי החברה המסורים. אני מאחל לניסטק צפון עוד שנים רבות וטובות של תעשייה ישראלית מצטיינת, התורמת לפיתוח הפריפריה ולחיזוק הכלכלה וחוסנה של מדינת ישראל", סיכם ווספי בדבריו.

 

צילום: שלמה שרביט


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן