360 מעלות של יופי ואסתטיקה


קוסמטיקה עירית מליק.
עירית מליק

חוה זינגבוים, נותנת החסות למלכת היופי, שילבה קוסמטיקאיות בקמפיין, וכך טסתי לקפריסין.

כפרניק em3_0 360 מעלות של יופי ואסתטיקה

חוה זינגבוים, נותנת החסות לבחירת מלכת היופי, שילבה קוסמטיקאיות בקמפיין, וכך טסתי לקפריסין.

 

לפני כשלושה חודשים התבשרתי כי נבחרתי מבין עשרות קוסמטיקאיות המוסמכות לעבודה עם מוצרי חוה זינגבוים, ללוות את קמפיין בחירת מלכת היופי של ישראל לשנת 2016.

 

איך הכל החל?

חוה זינגבוים היא הבעלים של חברת קוסמטיקה רפואית הנושאת את שמה. לי, כקוסמטיקאית, חשוב השימוש בחומרים ובתהליכים טיפוליים רפואיים ויסודיים – זו הסיבה שבחרתי לעבוד עם מוצריה של חוה.

גם השנה, כמו בחמש השנים האחרונות, שימשה חברת הקוסמטיקה של חוה זינגבוים כנותנת החסות הראשית בקמפיין בחירת מלכת היופי והחליטה לשלב קוסמטיקאיות נבחרות המשתמשות במוצריה בקמפיין כולו. ואני נבחרתי ללוות את הקמפיין.

 

 

 

כפרניק em2 360 מעלות של יופי ואסתטיקה

 

 

 

 

הקמפיין

בטיסה פרטית, מלוות בצוותי צילום של עיתון "לאישה" ושלל נערות יפיפיות, הלוא הן 16 המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי, הגענו נבחרת הקוסמטיקאיות הרפואיות לכנס ענק בן שלושה ימים בקפריסין, במלון סנט ג'ורג' המפואר והמפנק.

במסגרת שלושת ימי הכנס השתתפתי בפתיחה החגיגית של קמפיין בחירת מלכת היופי, נשף השקה חגיגי של טיפול חדשני וקו מוצרים חדש, הצבעה בתחרות בחירת "מעצבת שמלות הכלה המבטיחה של השנה" וכמו כן בתחרות פנימית בין הקוסמטיקאיות שהשתתפו.

את בחירת מלכת היופי ערכו השנה בהצבעה אינטרנטית והזוכה הוכרזה ב 6.6.16 על גג מגדלי עזריאלי בטקס חגיגי.

אני גאה להיות חלק מנבחרת הקוסמטיקאיות מבית חוה זינגבוים ושמחה שזכיתי לשלושה ימים גדושי חוויות נפלאות והתחדשות מקצועית שחשובה לי כל כך.

חזרתי לארץ מצוידת בכלים מקצועיים חדשים וחדשניים עבור הלקוחות שלי.

 

**

לדף האישי של עירית מליק

(כתבה פרסומית)

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן