250 עסקאות בשנה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
דוברות מעלות

בניגוד למגמות ברחבי הארץ: גידול של 25% במכירת דירות בעיר מעלות תרשיחא.

כפרניק go2_2 250 עסקאות בשנה

בניגוד למגמות ברחבי הארץ: גידול של 25% במכירת דירות בעיר מעלות תרשיחא.

 

מתוך נתוני הכלכלן הראשי במשרד האוצר ורשות המסים עולה כי בניגוד למגמה של ירידה משמעותית במכירת דירות בישראל והצטננות של הביקושים, בשוק הנדל"ן המקומי, בעיר מעלות תרשיחא, חלה עלייה משמעותית של כ-25 אחוזים בביקושים ובמכירת דירות בעיר. ראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט: "יותר ויותר זוגות צעירים ומשקיעי נדל"ן מבינים שמעלות תרשיחא היא מקום מצוין גם למגורים וגם להשקעה".

בעוד שבחלק גדול מיישובי ישראל, ובפרט ביישובים הגדולים, נרשמת ירידה חדה בקניית דירות, יישובים אחרים דווקא זוכים להתעניינות מצד רוכשי נדל"ן וזוגות צעירים שמחפשים אפיק השקעה ומגורים איכותי. אחד מהם הוא מעלות תרשיחא, שרק בשנה האחרונה נעשו בה כ-250 עסקאות לעומת 203 עסקאות בשנת 2015, דבר המהווה גידול של 25% בהיקף העסקאות, זאת על פי נתוני רשות המסים.

מגמה זו צפויה להימשך, הואיל ומתחילת 2017 בוצעו מעל ל-200 עסקאות, זאת עוד לפני שהגענו למחצית השנה. אחד מהגורמים שצפויים לעורר אף יותר את היקף העסקאות והדירות הוא השלמת הרישום לפרויקט "מחיר למשתכן" בעיר שצפוי להביא לעיר כ-80 זוגות צעירים נוספים ובתוך כך להרחיב את היקף העסקאות אף יותר.

על פי הערכות, פרויקטים נוספים של מחיר למשתכן, שיפתחו להרשמה בעיר בחודשים הקרובים, צפויים להקפיץ את היקף העסקאות ב-100% לעומת שנת 2015.

ראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט אמר בנושא כי "קצב הבנייה והפיתוח המשמעותי בעיר בשנים האחרונות, לצד ההתקדמות בפיתוח אגם מונפורט שצפוי להפוך לאחד ממוקדי התיירות הגדולים של הגליל, הופכים את העיר ליעד אטרקטיבי להשקעה ולמגורים כאחד. אנו מאמינים שהמשך הפיתוח של העיר יביא להגדלה ניכרת של הביקושים למגורים בעיר גם בשנים הבאות."

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן