תקציבים לספורט וקהילה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עודד שלומות

המועצה אישרה תב"רים למגרש כדורגל, לגיל הרך, לבית האמנים ועוד. "אופק" נמנעו בטענת "מינהל לא תקין"

כפרניק 20180521_204049 תקציבים לספורט וקהילה

המועצה אישרה תב"רים למגרש כדורגל, לגיל הרך, לבית האמנים ועוד. "אופק" נמנעו.

 

נורית שפירא למאיר גרינפלד: את מי אתה מייצג?

גרינפלד: את המינהל התקין!

 

**

 

מליאת מ.מ. כפר ורדים אישרה בישיבתה בתחילת השבוע שורת תקציבי פיתוח (תב"ר) שבמרכזם 1.2 מלש"ח למרכז הגיל הרך, 225 אש"ח להקמת בית האמנים ו-850 אש"ח למגרש כדורגל "סחבק". אושר גם תקציב למדרגות "מעקף שבעת המינים" מגבעת האורנים לכפר ורכב תחזוקה.

ברוב הסעיפים סיעת אופק (מאיר גרינפלד וציפי דיקמן) נמנעה או התנגדה בשל טענות על מינהל לא תקין.

 

 

כפרניק 20180521_204049_0 תקציבים לספורט וקהילה

 

 

ראש המועצה, סיון יחיאלי, הציג בפני המליאה את התב"ר למגרש הכדורגל שיוקם בין הקאנטרי לבית תומר ובלוני הטניס (היכן שהיתה חורשת אורנים). לדבריו, עלות ההקמה עומדת על 850 אלף ₪, מתוכם 600 אלף תקציב ייעודי שהתקבל ממשרד התרבות והספורט; והשאר, 250 אלף ₪, בהשתתפות המועצה מקרנות מבני ציבור / חלף היטל השבחה.

מגרש מדגם "סחבק" איננו בגודל "חוקי", אבל גדול יותר מהמגרש הנוכחי הנמצא מעל הבלונים. יחיאלי הסביר כי יש ביקוש גדול למתקני ספורט בכפר, והראיה כי שני מגרשי הכדורסל, באולם החדש וזה הקשת, מלאים בפעילות כמעט כל הזמן.

מאיר גרינפלד טען כי סיעת אופק ביקשה מזמן דיון במבני ציבור, ולא ב"הנחתות", וכי אין במועצה ניהול תקין. ציפי דיקמן אמרה כי עד שלא יינתן פתרון לגיל השלישי, לא תוכל לאשר את התב"ר.

יחיאלי השיב, כי בהמשך הישיבה יובא גם תקציב לגיל השלישי וכי מדובר בכסף שקיבלנו מהמדינה למטרה ספציפית שלא תמיד קשורה לסדר העדיפויות שלנו. לדבריו, טענות אופק "הזויות".

התקציב אושר בקולות יחיאלי, נורית שפירא, דבירה גזית, איריס וקנין, עופר כהן ויורם איילון.

נמנעו: דיקמן וגרינפלד.

(נעדר: יואב ניצב).

**

 

המליאה אישרה תב"ר בסך 1,200,000 ₪ לטובת הקמת מרכז גיל רך בסמוך למשכ"ל (מאחורי צריף האמנים): 1,030,000 ₪ במימון משרד נגב גליל והיתרה, 170,000 ₪, במימון קרן עמלה גלובלית/ מבני ציבור.

כן אושר תב"ר בסך 225,00 ₪ לטובת הקמת בית האמניםבאזור המשכ"ל: 150,000 ₪ במימון  משרד נגב גליל והיתרה 75,000 ₪ במימון קרן עמלה גלובלית/ מבני ציבור.

ורד אמר, מנכ"לית המועצה, הסבירה כי זה זמן נעשים מאמצים לגייס תקציבים ממשרד נגב-גליל, אולם חלק מהבקשות הושבו ריקם. לדבריה, שני התקציבים שהושגו יתנו מענה קהילתי נרחב: המרכז לגיל הרך ישודרג מאוד במבנה החדש, הקרוואן של הגיל הרך יעבור לרשות מועדון הזהב; ואמני הכפר, שרובם בני הגיל השלישי, יוכלו ליהנות מ"בית האמנים" החדש.

היא הוסיפה, כי במקביל, הצליחה, ביחד עם מהנדס המועצה שי קולונימוס, להסיר חסם היסטורי לשינוי תב"ע נקודתית למועדון הזהב, דבר שיוביל להכפלת שטחו וכפי הנראה הקמת קומה נוספת. לדבריה, אנשי המקצוע עובדים על שינוי התב"ע ועל תכנון המבנה, וכל התהליכים בשיתוף ועד מועדון הגמלאים וצוות הגיל הרך. היא הזכירה שמדובר בתקציבים החייבים להיות מושקעים כבר ב-2018, "טייק איט אור ליב איט". גם יחיאלי ציין כי מדובר ב"ניצול הזדמנויות".

ציפי דיקמן הביעה הסתייגות מהתייעצות רק עם ועד המועדון שאינו מייצג את כלל הגימלאים, ודרשה להביא תוכניות לאשור בפני הציבור וחברי המועצה.

התב"ר אושר בהתנגדותו של מאיר גרינפלד.

לאחר ההצבעה שאלה שפירא ברוגז: את מי אתה מייצג? אני לא מבינה את ההצבעות האלו.

גרינפלד השיב: אני מייצג את המינהל התקין.

**

המליאה אישרה תב"ר בסך 40,000 ₪ להקמת מדרגות ושביל עוקף שכונת שבעת המינים במימון קרן עמלה גלובאלית. המדרגות אמורות לשמש הולכי רגל משכונת גבעת האורנים לכפר ורדים (וכמובן גם להיפך…) שלא בתוך שכונת שבעת המינים, דבר שכבר הוביל לעימותים, חסימות ופריצת גדרות.

גרינפלד הלין על כך שהמדרגות כבר הוקמו, ולכן הבקשה לאישור, בדיעבד, הינה מעשה "עברייני".

יורם איילון ביקש שעיריית מעלות-תרשיחא תשתתף לפחות במחצית העלות.

יחיאלי השיב כי ביקש לקדם את העבודות, ולכן תוקצבו מה"שוטף"; ועכשיו מבקש להעביר לתקצוב דרך "תב"ר". הוא ציין כי העבודות נעשו בשטח המוניציפאלי של כפר ורדים וכי יש גם תנועה של תושבי הכפר לגני השעשועים בגבעת האורנים – כך שהמדרגות משרתות את תושבי שני הישובים.

אושר בהימנעות דיקמן וגרינפלד.

**

 

המליאה אישרה פה אחד תב"ר בסך 110,000 ₪ לרכישת רכב (במקום רכב ישן) למחלקת איכות הסביבה (מוטי מזרחי), במימון קרן עמלה גלובאלית.

 

עוד במליאה: הנחת הארנונה למשרתי מילואים, מינויים שונים, התארגנות לבחירות, קייטנות ועוד.


0 תגובות

  1. דאגלס דה-סילבה הגב

    היכונו לוועדת חקירה ולוועדה קרואה

    ימי פומפיי האחרונים בניצוחו של ראש המועצה סיון יחיאלי. לאחר הבחירות כל ….. לא פלא שסיון בורח בתקווה להיות חבר כנסת, אבל הפלא שעופר ששותף מלא לכל התב"רים ההזויים הללו חושב שהוא ראוי להיות ראש מועצה.

  2. חוצפה! הגב

    חוצפה! תתעוררו.
    סיון חושב שהאינטלגנציה של התושבים היא נמוכה. איזה תירוץ ילדותי להצדקת הוצאת כספים של התושבים!”יש גם תנועה של תושבי הכפר לגני השעשועים בגבעת האורנים – כך שהמדרגות משרתות את תושבי שני הישובים”.כנראה שהוא חושב באמת שאנחנו סתומים. מי הולך לחפש את גני השעשועים של גבעת האורנים? ובכלל, המדרגות יורדות לרחוב…

  3. עירית הגב

    …… של אופק מתנגדים לכל דבר

    לא קידמו כלום ולא יזמו כלום. מסכן עופר חלה לאן נפל

  4. אבי הגב

    חבורה של בובות…
    מרימים את היד אוטומטית..
    אכן מינהל לא תקין…ניהול אופייני של סיון ב 2 הקדנציות שלו.

  5. תושב מודאג הגב

    אופק

    אתם כשלון חרוץ.חוץ …. לא עשיתם כלום.בבקשה לכו הביתה,מספיק להרוס.

  6. תושב שבעת המינים הגב

    חוצפה (2)
    סיון, מכספנו, עשה מדרגות לתושבי מעלות. למה? כדי למצוא חן בעיני בוחבוט. כן, אותו בוחבוט שלא טורח לתת לתושבי גבעת האורנים בית כנסת והם עוברים דרך השכונה שלנו, שבעת המינים. סיון עושה את המדרגות בשטח הכפר, מכספי הארנונה שלנו, וגם נצטרך לתחזק אותן ולשלם עבור התאורה. אגב, המניפולציה הכספית ראויה לבדיקת מבקר המדינה!

  7. ממאוכזבי סיון הגב

    אירית והתושב המודאג

    אני באמת מודאג ניהול כושל של ראש מועצה המוקף יסמנים. ועוד מתכננים לרוץ לראשות להמשיך את המחדדלים. אפילו את המדרגות אנו נשלמים וההומור של סיון שהמדרגות משרתות את תושבי הכפר. איזו אחיזת עיניים ואיזה גיבוב סיפורי עלי באבא. הצבעתי עבור סיון ואני רבים מתושבי הכפר מכיפ על חטא ובסוף הוא הבין שאין לו ביכוי והכל רצף של כזלונות ונסיונת עשיה עבור העיר השכנה. …..

  8. רגב אליהו הגב

    מנהל תקין
    ישר כוח סיעת אופק.
    יחד עם זאת מצער מאד לראות איך סיון וחותמות הגומי מבזות מנהל תקין ולארך שנים. אייך והאם אפשר לימנוע מצב בזוי כזה ביתי??!!

  9. 80+ הגב

    ציפי דיקתמן נגד ועד 50+
    הגב דיקתמן הלוואי והיית מסורה ומבינה במבוגרים אפילו 10% ממה ש6 בנות הוועד מבינות ומשקיעות.
    ישיבה עניינית כל שבוע.
    קומה שניה למבוגרים?
    הצחקת את אמא שלי שפוחדת מעליות.

  10. אופק הגב

    בן עמי אופק

    מר אופק – בן עמי, האם אתה מודע לכך שאתה ……

  11. תומך אופק לשעבר... הגב

    התרגשות גדולה בכפר!
    בן עמי
    התרגשות גדולה בכפר!
    בן עמי נחלץ להצלת אופק !!!
    חלה, תתעורר….

  12. ותיק הגב

    מבקר.?
    יש מבקר? היה מבקר? הצחקתם את סיון!!!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן