שר הכלכלה בתפן


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

כהן בהנחת אבן פינה למפעל חדש: נסייע ברגולציה. שאלתיאל הלוי: בעתיד יעבדו בתפן 12 אלף איש.

כפרניק ek1_1 שר הכלכלה בתפן

אלי כהן בהנחת אבן פינה למפעל חדש: נסייע ברגולציה. סיגל שאלתיאל הלוי: בעתיד יעבדו בתפן 12 אלף איש.

 

ראש המועצה התעשייתית מגדל תפן, סיגל שאלתיאל הלוי, אירחה השבוע את שר הכלכלה, אלי כהן, אשר הניח אבן פינה למפעל חדש של אקווה שילד בתחום המכשור הרפואי.

שאלתיאל הלוי, הציגה בפני השר את המתרחש במועצה ואת התכנון לעתיד. מטרתה העיקרית היא להגדיל את מספר המועסקים במועצה תוך שנים ספורות משבעת-אלפים כיום, ל-12 אלף איש, באמצעות הבאת מקורות תעסוקה חדשים.

שר הכלכלה כהן התכבד בהנחת אבן הפינה למפעל חדש של חברת אקווה שילד בתחום המכשור הרפואי אשר צפוי להעסיק כ-300 עובדים. המפעל יתווסף לכ-80 מפעלים אשר פועלים היום במועצת תפן. הנחת אבן הפינה התקיימה במעמד התעשיין סטף ורטהיימר, יו"ר נעמת בגליל המערבי עופרה אלקיים כהן, יו"ר ההסתדרות בגליל המערבי אשר שמואלי, בעל המפעל אריק שם טוב ועובדי המועצה.

שאלתיאל הלוי: "זהו יום חג למועצת תפן ולגליל המערבי כולו. כל הקמה של מפעל חדש הינה בשורה לתעשייה ולכלכלה בגליל אני בטוחה שבקרוב יגיעו לכאן עוד ועוד מפעלים חדשים. אני מודה לשר הכלכלה מר אלי כהן על נכונותו לסייע לקידום התעשייה, הכלכלה והתעסוקה בגליל המערבי".

כהן: "פתיחת מפעלים וחברות נמצא בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד דואג למתן מענקים ממרכז ההשקעות והרשות לחדשנות. מעבר לתמיכות הכספיות, יפעל המשרד לסייע בהסרת חסמים והקלות ברגולציה״.

 


0 תגובות

  1. גולד הגב

    מי מרוויח ?
    כן ירבו מפעלים בגליל.מילה אחת לא הזכירו שגם יישובי הסביבה כולל כפר ורדים יהנו. לבקשות ולתחינות של מאיר גרינפלד כבר גדל זקן ארוך.מה קורה עם אזור התעשייה המשותף תרשיחא מעלות כפר ורדים ? זז משהו? אנחנו המועצה היחידה(מקווה שאני טועה) שאין אזור מסחרי וכלכלי שיכניס כסף לקופה של הכפר.כי בינתיים (שוב מקווה שאני טועה) שהחנות של בגדים יד שנייה במרכז המסחרי תומכת ב”כיס” של המועצה.

  2. ייי הגב

    12,000 עובדים בתפן ?
    זה מבורך מחד ומפחיד מאידך. כמו שטוען בצדק מאיר גרינפלד – איכות הסביבה זה חשוב, אך בנוסף – מה עם בעיות התחבורה. כבר היום, בשעות הנסיעה לעבודה ובסיומה קיים עומס רב בכבישים לכיוון כרמיאל ומעלות ואין יד מכוונת, משפרת ובונה. מה יהיה כאשר 12,000 עובדים יעבדו בתפן? שנים רבות מדברים ומדברים וניראה שרק ימשיכו לדבר.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן