רמזור בצומת קורן


שלמה בוחבוט ראש עיריית מעלות-תרשיחא
מירי אליהו

משרד התחבורה יציב רמזור בכניסה לא.ת. קורן על כביש 89.

כפרניק ram2 רמזור בצומת קורן

משרד התחבורה יציב רמזור בכניסה לא.ת. קורן על כביש 89.

 

לאחר מסע לחצים מצד ראש העיר מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, במשרד התחבורה הבטיחו להתחיל כבר במהלך במהלך חודש יוני הקרוב בעבודות להצבת רמזור בצומת קורן- בכביש 89, בכניסה המערבית לאזור התעשייה מעלות תרשיחא.

 

 

כפרניק ram4 רמזור בצומת קורן

 

 

ביצוע רמזור בכביש בין עירוני הינו הסמכות הבלעדית של משרד התחבורה, ובמשך זמן רב סירב משרד התחבורה להכיר בצומת קורן כמוקד סיכון המצדיק ביצוע רמזור. עיריית מעלות תרשיחא לא קיבלה הבחנה זו, ופעלה מול המשטרה להוצאת נתונים עדכניים ושכנוע המשרד להפוך את הצומת למוקד סיכון, עד ששכנעו את מקבלי ההחלטות.

למרות הפיכת הצומת ל"מוקד סיכון", משרד התחבורה לא תקצב את התכנון, ולכן כבר לפני למעלה משנה וחצי העירייה פעלה בעצמה להסרת כל הצמחייה כדי להגדיל את שדה הראייה, הציבה שלטי אזהרה גדולים בצומת וכמובן הפעילה לחץ כבד על משרד התחבורה לתקצב תכנון וביצוע הצומת באופן מיידי.

למרות שהמשרד ראה לנכון לתקצב פרויקטים אחרים, שלטענתו היו דחופים יותר, עקב הלחץ הכבד של ראש העיר, שלמה בוחבוט, כן הוחלט לתקצב תכנון וביצוע הצומת. משרד התחבורה דיווח כי התכנון הסתיים וישנו קבלן זוכה שיחל עבודתו במהלך חודש יוני.

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "אנחנו נלחמים ומביאים תוצאות. במשרד התחבורה לא חשבו שצומת קורן מסוכן והוכחנו להם אחרת, עם נתונים מדאיגים על מספר תאונות הדרכים שהתרחשו בצומת זה. המשרד הבין את חשיבות הנושא וכבר בחודש יוני יחלו העבודות להצבת רמזור בצומת. באותה רוח לחימה אנו פועלים ונפעל ביתר שאת למציאת פתרון לפקקים הנוראיים בכניסות לנהריה וסלילת כביש עוקף נהריה, נפעל לסלילת כביש 6 עד כברי ושלומי ונמשיך לדאוג שבאזור שלנו יפתחו כבישים ותשתיות כפי שמפתחים במקומות אחרים בארץ."

 

צילומים: שלמה שרביט.


0 תגובות

  1. ש. בוחבוט עושה בית ספר לי. סיוון הגב

    צומת הכניסה המסוכן בכפר ורדים מכיוון מעגל תנועה מס 1.
    החולשה של סיוון יחיאלי והעליבות של חברי מועצת כפר ורדים.

  2. לא מזדהה מחשש מתביעה כספית הגב

    למה להלבין את פני סיוון? ולהציג את יכולות מעלות?
    אמנם לא סידר יציאה מרומזרת מכפר ורדים אך לעומת זאת ריבד וסתם את כל המהמורות בכבישי הכפר.

  3. לב הגב

    כוונות טובות יש
    למה להתנפל על המועצה שלנו ?
    יש כוונות. טובות. את תיקון הכבישים בכפר עושים בקיץ. הקיץ עוד לא כאן.כביש הכניסה שייך למדינה.נכון, ביקשו יפה. בינתיים תחפשו דרכים חלופיות כדי להגיע לכפר. דרך תרשיחא,דרך ינוח. בתוך הכפר, לא חייבים לנסוע ברחוב הראשי. אפשר לנסוע ברחוב שניר. רק הבמפרים מקפיצים. הקאנטרי לא שלנו. זה עסק פרטי. יש עוד בריכות בסביבה. שהם יטפלו בהזנחה במרכז.כבר לא רואים את הצריף המוזנח. הקוצים כבר מסתירים. איזה מזל.מבנים ציבוריים-לכו למעלות . זה קרוב. נוסעים להיכל התרבות רק 5 דקות.מרכז אומנויות -תעדוכות יש במרכז האומנויות במעלות ובתפן. גלרית טל בכפר-פרטי. בסופר שלנו יקר ? יש הרבה סופרים מסביבנו. למה להתלונן?

  4. בטיח הגב

    תכתבו מה שאתם רוצים. סיוון לא מתרגש מכם.
    תמשיכו להתלונן.בבחירות הבאות ימשיך להבטיח.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן