קודם הרצוג ואח”כ נתניהו


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עודד שלומות

ח"כ אראל מרגלית בכפר ורדים: נפעל לקידום הפריפריה. אפשר להחליף את שלטון הימין.

כפרניק em7 קודם הרצוג ואח"כ נתניהו

ח"כ אראל מרגלית בכפר ורדים: נפעל לקידום הפריפריה. אפשר להחליף את שלטון הימין.

 

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) ערך אמש מפגש במארג עם תושבי כפר ורדים. בפתח המפגש, הציג סיון יחיאלי את מרגלית כמי שתמך בועדת הכספים בכפר ורדים ובגליל המערבי בנושא הטבות המס (יחיאלי: המחנה הציוני קיבל אצלנו 48%) וכן הדגיש את מעורבותו בפיתוח כלכלי בפריפריה בכלל, ובפרט במספר פגישות עבודה שקיים באזור.

"אראל מרגלית אחר למפגש בשל הפקקים הנוראיים בכביש עכו נהריה", אמר יחיאלי. "זו רק עוד אחת מהדוגמאות של הממשלה המזניחה את הצפון בפרמטרים רבים".

בתחילת דבריו תיאר מרגלית מקצת מהפרויקטים אותם יזם וניהל במשך השנים, ובראשם את קרן הון הסיכון JVP ‏ (Jerusalem Venture Partners). כח"כ פועל מרגלית לקידום הפריפריה (צפון, דרום, ערבים, חרדים ופריפריה חברתית) וכמומחה לסייבר היה בין יוזמי מרכז הסייבר בבאר שבע ("לא אכפת לי שנתניהו לוקח לעצמו את הקרדיט, העיקר שהקמנו מרכז גדול ומתפתח שיכול להיות מנוף אמיתי לקידום באר שבע והדרום"), ומלווה את אזור הגליל העליון (עם קריית שמונה, מכללת תל-חי והישובים הכפריים) בהקמת מרכז פיתוח גדול בתחום המזון, החקלאות והרפואה ("חממת הפוד-טק", בתקווה לרתום גם בית הספר לרפואה החדש בצפת).

לדבריו, הוא מנסה לבנות, על פי מודל "הסיייבר", שבעה אזורי צמיחה כלכלית ומרכזי פיתוח אזוריים שיתמקדו בנושאים ייחודיים ובעלי פוטנציאל, ועוסק גם בחיפוש המנוף הכלכלי לפיתוח הגליל המערבי.

 

מרגלית ציין כי קבוצות הזויות ומתלהמות השתלטו על השיח והמרחב הציבורי, וכי יש לעמוד נגדם בתקיפות רבה ובלתי מתפשרת, ובכך גם הסביר את סרטון "הקיבינמט" שפרסם ("תחזירו לנו את המדינה, קיבינימט"). לדבריו קבוצות גזעניות ואלימות אלו מקבלות גם רוח גבית מהשלטון כאשר נתניהו וחבריו אינם מתנערים מ"לה פמיליה", ומסיתים נגד הערבים, מבקר המדינה וסגן הרמטכ"ל.

בתחום המדיני, הציע מרגלית לנסות ולדון ב"יוזמה הסעודית" שיכולה להוות מפתח לפתרון הסכסוך, וזאת נוכח הקיפאון וחוסר התוחלת מול הפלסטינאים.

בתשובה לשאלות מהקהל, אמר כי מתנגד חריף לכניסת מפלגתו לממשלה וכי מתכוון להתמודד לראשות המפלגה (לא אוהב את השם "המחנה הציוני", המדיר אוכלוסיות גדולות, ורוצה לחזור ל"עבודה"). לדבריו, חילופי השלטון אפשריים, אולם מחייבים התגייסות של כוחות חדשים, שכרגע מתפקדים למפלגה, והוא מקווה שעוד רבים יתפקדו ויתמכו בו בפריימריס ולאחר מכן בבחירות הכלליות.


0 תגובות

  1. מר גלית הגב

    “אלפים הגיעו לראות ולהתחכך בח”כ מרגלית”
    ח”כ אראל מרגלית בכפר ורדים: נפעל לקידום הפריפריה.

  2. אוהד הגב

    עוד בובה
    לא היית 1 מ אלפים.

    מישהו בכפר מחפש כסא בירושלים מבחינתי אפשר מהיום

  3. שבעה מהבטחות הגב

    מרגלית
    אלפים הגיעו ??? שבענו כבר מהבטחות. כולם מבטיחים עד הבחירות. הפריפריה לא מענינת אף אחד. תפנימו זאת אם אין ראש מועצה שיודע איך לההביא כספים כמו בוחבוט, שום ממשלה לא תעזור. כרגע לצערינו יש ראש מועצה חלש שלא יודע מה עושים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן