קבלנים במועצה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עודד שלומות

  יוסף עודה: הבניין המרכזי בגולדן ח' ב-5 קומות.  דני שוחט: מרכז מסחרי חדש של 4,000 מ"ר סמוך ל"יד ביד בגליל" 

כפרניק 2018124_0 קבלנים במועצה

 יוסף עודה: ממשיכים לפתח את פרויקט הדיור המוגן בגולדן וילג'. הבניין במרכזי יהיה בצורת ח' ובעל 5 קומות. אמבולנס 24/7 יעמוד גם לטובת כל תושבי כפר ורדים

 

 

דני שוחט: קבוצת יזמים מקדמת תכנית למרכז מסחרי של 4,000 מ"ר, 2 קומות, סמוך ליד ביד בגליל – ולרחובות תבור-לוטם

 

**

 

במפגש של חברי מ.מ. כפר ורדים ותושבים שנערך בשבוע שעבר הציגו שני קבלנים, יוסף עודה ודני שוחט, את תכניות הפיתוח והבינוי בשני מתחמים שונים בכפר ורדים.

בפתח הדברים הדגיש ראש המועצה סיון יחיאלי כי המועצה איננה הגוף הסטטוטורי המאשר תכניות בינוי. עוד הוסיף כי בעבר, למרות שתכניות בינוי הוצגו בפורומים שונים, היו טענות על חוסר שיתוף ציבורי – ולכן בחר להציג את התכניות בפני חברי המליאה והציבור בשקיפות מלאה.

אלא שמתוך חברי המליאה נוכחו בדיון רק שלושה (יחיאלי, נורית שפירא ודבירה גזית). יחיאלי הסביר כי רק באותו היום עודכן כי מאיר גרינפלד חולה, ציפי דיקמן לא תוכל להגיע ויורם איילון במילואים (נעדרו גם איריס וקנין, עופר כהן ויואב ניצב).

מרבית התושבים הנוכחים היו דיירים בגולדן וילג'.

 

בפתח דבריו הסביר עו"ד עודה את הייחודיות בגולדן ויליג' המשלב בתוכו שני מתחמים שונים עם מספר נקודות השקה: בתים פרטיים (וילות) שהראשונים בהם נמכרו ונרשמו בטאבו על-שם הדיירים (57 יחידות שהושלמו + 42 יחידות בתכנון), ובצמוד מתחם של 202 יחידות דיור מוגן ובו גם מרכז מסחרי קטן, בריכה, ספא, מרפאה, חדרי חוגים ושירותים ציבוריים אחרים. סה"כ היקף הבינוי בפרויקט: 30,000 מ"ר.

לדברי עודה, דיירי הווילות הפרטיות יוכלו בהמשך להשתמש באותם שירותים שירצו לקבל ולרכוש במתחם הדיור המוגן. הוא הבטיח כי לאחר גמר האכלוס יצמידו למקום אמבולנס 24/7 שיכול לשרת במקרי חירום את כל תושבי כפר ורדים. לדבריו, מדובר בפרויקט מושקע ואיכותי שיהיה לתפארת כפר ורדים והאזור, והוא מצטער על הטענות הנשמעות מדי פעם על ידי גורמים אינטרסנטיים, כמו גם הערמת קשיים כאלו ואחרים.

במרכז סקירתו הציג עודה הדמיה של כל המתחם שבמרכזו בניין בצורת ח' בן חמש קומות: ארבע קומות מעל הקרקע ואחת מתחת, שתוכל לשמש גם כמרחב מוגן בעת הצורך. מכיוון שבעבר הביעו תושבים, בעיקר מרחוב חרצית, התנגדויות לבניה לגובה, ציין שי קולונימוס מהנדס המועצה, כי ממפלס כביש "דרך ההר" יראו רק 3 קומות וכי הבניין יהיה כ-12 מטר מעל פני הקרקע, מעט פחות מגובה אולם הספורט שעליו טרם נשמעו תלונות תושבים.

בנוסף למבנה המרכזי, יהיו עוד מספר מבנים יותר קטנים לרכישה ולדיור המוגן (ראו הדמיה).

יש לציין כי המתחם המדובר איננו כולל את בית החולים / בית האבות הסיעודי הנמצא בצמוד, לכיוון כיכר 5 והגינה הקהילתית, ובבעלות של קבוצת משקיעים בראשות ליאור לסרי (עו"ד עודה מייצג אותם ופועל בשיתוף פעולה).

בני שגיא, תושב רחוב חרצית, הביע מורת רוח על גובה הבניה כמו גם על המיתוג של כפר ורדים כ"כפר גריאטרי". לדבריו, רוכשי הווילות לא ידעו על התכניות לדיור מוגן וסיעודי במקום.

נועם בירן, המשווק את הגולדן וילג', ומספר תושבים מחו בתוקף ואמרו כי הנושא הוצג לכולם בשקיפות מלאה. הדיירים אמרו כי יש בכך יתרונות גדולים עבורם, בשירותים שיכולו לקבל בסמוך, כולל המתחם הסיעודי שיוכל לשרת אותם במקרה הצורך בעתיד.

 

 

כפרניק 2018124 קבלנים במועצה

 

**

גם היזם דני שוחט הציג בפני הנוכחים פרויקט של מרכז מסחרי חדש המתוכנן לקום באזור שבין יד ביד בגליל, ורחוב תבור וחלקו העליון של לוטם. באיזור כרגע מעין ואדי קטן ובו תחנת מים קטנה וחורזת אורנים. לרשות היזמים עומדים כ-7 דונמים ובכוונתם לישר את השטח וגם לנסות לעשות החלפת שטחים קטנה עם שצ"פ סמוך, ליצירת מתחם יותר נגיש ונוח בעל שתי כניסות: מרחוב תבור ומדרך הגליל (איזור הבודקה שבסמוך לכיכר 6).

לדברי שוחט והאדריכל רענן רופא, מדובר במרכז מסחרי בשטח של 4,000 מ"ר על שתי קומות שישתלב בתוואי הקרקע (המרכז המסחרי הנוכחי בכפר ורדים: 3,500 מ"ר מסחר ומשרדים). בתב"ע יש זכות לקומה נוספת לדיור להשכרה, שכרגע איננה מתוכננת, אבל בהחלט סיבר כי תבנה בעתיד.

שוחט, המקים כיום מרכז דומה בבת חפר, אמר כי התכנית נותנת מענה מרכזי להנגשת המקום, לגינון ושצ"פ בחזית ולחניות מספיקות ונוחות. הוא הדגיש כי בתכנון נלקח בחשבון הקרבה לתחילת רחוב לוטם, וכי ההפרעה לתושבים תהיה מינימלית.

**

שוחט הציג לפני מספר שנים תכנית אחרת עם תחנת דלק במקום…

 


0 תגובות

  1. דואג לעתיד הגב

    שאלות עקרוניות
    איך דיון כל כך עקרוני ואסטרטגי מתנהל ללא חצי מחברי המועצה? למה צריך עוד שני מרכזים מסחריים בכפר ורדים ??
    מה זה אומר שהמועצה היא לא הגוף הסטטוטורי המאשר תוכנית בינוי? אז בשביל מה יש מועצה?

  2. ב בו בוש בושה הגב

    חברי המועצה ירצו להבחר פעם נוספת או לא נוכחים או שנמנעים בהצבעה
    אלא שמתוך חברי המליאה נוכחו בדיון רק שלושה (יחיאלי, נורית שפירא ודבירה גזית). יחיאלי הסביר כי רק באותו היום עודכן כי מאיר גרינפלד חולה, ציפי דיקמן לא תוכל להגיע ויורם איילון במילואים (נעדרו גם איריס וקנין, עופר כהן ויואב ניצב).

  3. עדנה הגב

    מדוע דיירי הרחובות הסמוכים
    מדוע דיירי הרחובות הסמוכים למרכז המסחרי החדש הצמוד לידי ביד (שממש אין צורך בו) יודעו על הישיבה? האם היו נציגים מרחובות אלה…

  4. גריאטרית אחת הגב

    בושה טועה
    לפי הבנתי לא מדובר בישיבת מועצה רגילה בה מצביעים בהצעות החלטה אלא במפגש בו אפשר רק לשמוע לשאול שאלות אבל לא לקבל החלטות. שיטת ניהול חדשה??????

  5. Davidbon הגב

    ,שלום
    שלום רב
    אני מעוניין לעבוד בשיתוף פעולה לגבי יצור לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך לקוחות חמים .
    שולט בכל נושא לא קונבנציונלי ברשת .
    ומציע עוד מגוון שירותי עילית מיוחדים .

    אשמח ליצור קשר טלפוני

    : המייל שלי

    davidot592@gmail.com

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן