צייר לי סיפור


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
נטע אבלס

חגיגות ה-30 לספריית כפר ורדים: תלמידי האמנות מ"תפן" ו"אמירים" באירוע יצירתי וחברתי.

כפרניק zls2 צייר לי סיפור

חגיגות ה-30 לספריית כפר ורדים: תלמידי האמנות מ"תפן" ו"אמירים" באירוע יצירתי וחברתי

 

ספריית כפר ורדים כמרכז תרבות יישובי, שמה לה למטרה לשלב בין אמנויות שונות כגון ספרות, משחק וציור ולשתף את הקהילה בצורה פעילה בכל אירועיה. לרגל  30 שנה להיווסדה, אירחה הספרייה והגלריה שבתוכה את תלמידי מגמות האמנות בכפר ("תפן" ו"אמירים") לערב אימפרוביזציה על דמויות ספרותיות ורישום.

 

 

כפרניק zls2_0 צייר לי סיפור

 

 

הערב הייחודי נערך באווירה אמנותית מלאת השראה. שרית פולס, רכזת מגמת האמנות בבית ספר "אמירים", הנחתה את הערב בחן וכשרון רב, ולצידה המורים ליוו את התלמידים. השחקן גילי עברי, מתאטרון הקוקיה הציג בשלל תלבושות דמויות ססגוניות, חלקן אף מתכנית הלימודים בספרות: רוזה מ"כל החיים לפניו", אנטיגונה, הטייס מ"הנסיך הקטן", קפיטן קוק מ"פיטר פן" ועוד. עברי, שיחק את הדמויות ולאחר מכן "קפא" למספר דקות בכדי שהתלמידים יוכלו לצייר אותו. המורים והתלמידים הגיעו מצוידים בחומרי ואביזרי רישום.

ארוחת ערב משותפת סיפקה את האפשרות למפגש חברתי שתרם לאווירה המשוחררת וביוזמת המורה לצילום יואב אלקובי הושמעה מוזיקה רקע מתאימה בליווי כל אחת מן הדמויות.

את הפעילות הרעיון לפעילות הגתה נטע (ח"מ) מנהלת הספריה, ביחד עם אביבית גולן שוץ – אוצרת גלריית הספרייה. כי צוות הספרניות שמח מאוד לארח את התלמידים והמורים והן מצפות לפעילויות נוספות בעתיד, הערכתן ותודתן לתמיכת משרד התרבות שבסיועו התאפשר  קיום ערב מיוחד זה.

במסגרת שנת ה-30 שנה לספריה, מתקיימות פעילויות מגוונות במשך השנה: סדרת מפגשים לכתות ב' בבית ספר "קשת", "המירוץ לספריה" בהובלת דקלה גרציאני, הוצאת קטלוג של כל תערוכות האמנות בגלריה ועוד. הקהל הרחב מוזמן לקחת חלק באירועים אלו ולציין יחד עם הצוות את שנת השלושים למרכז תרבות משמעותי זה, המידע על האירועים מפורסם באתר המרכז הקהילתי ובעיתונות המקומית.

 


0 תגובות

  1. אלמונית הגב

    מישהו חשב להזמין את מתנדבי הספריה בעבר ובהווה לאחד מהארועים?????
    הספריה בכפר-ורדים לא היתה יכולה לתפקד, בעבר ובהווה, ללא המתנדבים, שחלק גדול מהעבודה נעשית על-ידיהם. תתבישו לכם, שלא חשבתם להזמין את מתנדבי הספריה בעבר ובהווה לאף אחד מהארועים, ואולי אף לקיים ארוע מיוחד עבורם.

  2. נורית שניר הגב

    מתנדבים
    לספריה, אכן, מתנדבים רבים בעבר ובהווה והם ממש חלק אינטגראלי מהמקום וצוותו בתפקודם והרגשתם. במסגרת זו נוהגת הספריה לקיים טיול שנתי מודרך ע”י מדריך מקצועי (כולל כיבוד וארוחת צהרים) מאז כניסתה של נטע לניהול הספריה, תמיד יהא זה טיול מענין, מהנה ומכבד. תמהתני למה חושב מי, שאין הספריה נוהגת אהבה במתנדביה. נהפוך הוא.
    האירוע הנזכר היה אחד מן האירועים שנחגגו בספריה כאירוע סגור לחממגמת האמנות של ביהס אמירים.
    נורית שניר, ספרנית בדימוס, מתנדבת לעת צורך.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן