פרוגרמה למבני ציבור


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי

האם יקום מבנה מועצה? כמה גנים יהיו? היכן יבנה בית כנסת נוסף? לאן תעבור הספריה?

 

מליאת מ.מ. כפר ורדים דנה בשבוע שעבר בפרוגרמה למבני ציבור שהציגו ורד אמר המנכ"לית ושי קולונימוס מהנדס המועצה. בפתח הדברים הסביר סיון יחיאלי ראש המועצה, כי מדובר בטיוטה ראשונית בלבד, הנותנת סקירה אפשרית בעיקר ל"מבני החובה" (מערכת חינוך) ולמגוון מבני רשות כמו בית המועצה, אולמות ספורט, בתי כנסת וכו'.

 

 

0

 

בין השאלות והרעיונות שהועלו: הקמת מבנה למועצה, העברת הספריה לאמירים, העברת מחסני המועצה, הגדלת מבנה מועדון הזהב, מיקום המתנ"ס והאם בכלל צריך מבנה ייעודי.

נורית שפירא אמרה כי בעבר עבדה במתנ"ס שפעל בהצלחה רבה בבית ספר לאחר שעות הלימודים. גם יחיאלי ציין כי בהקמת מבני ציבור יש לקחת בחשבון גם את עלויות התחזוקה השוטפת.

 

בשל השעה המאוחרת (ראו דיווח על נתוני המיצ"ב) – הדיון עצמו היה קצר.

 

חדשות
כפרניק p4-002_0 פרוגרמה למבני ציבור

0 תגובות

  1. פורטונה הגב

    לא צריך,יש הכל
    כבר מזהירים אותנו שמדובר בטיוטה ראשונית בלבד ועוד אומרים לנו שאם יהיו מבנים ציבורים נוספים אז זה יעלה יותר למועצה .לכן אולי לא צריך עוד מבנים ציבורים.בהרבה ישובים קהילתיים יש מבני ציבור.בכפר ורדים לא צריך עוד . אז באמת לא צריך גן מייסדים .לא צריך ארכיון נורמלי..אנחנו רק בני 30. המועצה יושבת כבר באותו מקום-למה להזיז ?. אפשר לשחק בכסאות מוזיקלים. לעשות העברות.לא צריך מבנה למתנ”ס הוא יתפזר בבתי הספר. יופי של פיתרון. האומנים הרבים בכפר מסתדרים.הסתדרו עם הצריף שלהם. פה קצת ושם קצת.בית מוזיקה-יש . יש גינה קהילתית, יש נגריה קהילתית ,יש פארק כלבים קהילתי. יש בתי כנסת. אולם מופעים יש במעלות. למבוגרים יש מקום. נכון ,צפוף. אבל לא נורא. בחורף נעים כשצפוף ובקיץ שישבו בחוץ .אנחנו לא מדבר.אז חם קצת. אולמות ספורט- ברוך השם יש.וגם בלונים נהדרים. הסתדרנו עד עכשיו 30 שנה- נמשיך הלאה להסתדר. תנו לנבחרים שלנו לחיות בשקט.

  2. ממאוכזבי סיון הגב

    חול בעיניים
    ניהול אדיר בישוב. שלב ג. ג. ג. השאר לא חשוב פשוט בזיון הבטחות הבטחות ולא עושים כלום ואין כלום יור אפק הציע הצעת החלטה לתכנון הצרכים העכשווים וזו התשובה. הכל בדיחות סיון הביתה

  3. חבר מהקהילה של פעם הגב

    לא היה כלום לא יהיה כלום
    סיון הבייתה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן