פמיניזם באמירים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי

דמות האישה מאז ועד היום: סיום שנה במגמת מדעי החברה וההרחבה בתנ"ך

 

לאחרונה התקיים, לראשונה, ערב לסיכום פרוייקט של למידה משותפת בין מגמת מדעי החברה וההרחבה בתנ"ך בשכבת י' בתיכון אמירים בכפר ורדים.

תלמידות ותלמידי ההרחבה בתנ"ך הקדישו את שנתם הראשונה לחקר דמויות נשים במקרא. במהלך השנה כל תלמיד/ה בחר/ה דמות אותה חקר/ה בהתאם לכלי חקר המקרא.

במקביל, מגמת מדעי החברה למדה השנה את יסודות הסוציולוגיה והתמקדה בתיאוריות ובמושגים מקצועיים שאפשרו התבוננות וביקורתיות של תופעות חברתיות.

במהלך המחצית השנייה, למדו שתי המגמות, את מאמרן של דליה מור וענת גיא "שילוב משפחה ועבודה וחשיבותו לשביעות רצון של נשים עובדות בישראל", שהיווה בסיס לעבודה המשותפת. בהתאם למאמר, אפיינו את נשות המקרא שחקרו והגיעו לתובנות בנושא מעמד האישה בהקשר החברתי.

בערב מרתק ואינטימי הציגו התלמידים/ות תערוכת כרזות המביעות את התובנות באופן אומנותי וכוללות את הפרשנות האישית שלהם/ן ללמידת החקר המשותפת בהקשר לדמות המקראית שעסקו בה:

 

כפרניק 9kA פמיניזם באמירים

 

 

כפרניק 2QA= פמיניזם באמירים

 

 

כפרניק 2QA= פמיניזם באמירים

 

כפרניק 9kA פמיניזם באמירים

 

 

כפרניק 9kA פמיניזם באמירים

 

כפרניק 2QA= פמיניזם באמירים

כפרניק 2QA= פמיניזם באמירים

 

0

במהלך הערב נחשפו התלמידים/ות וההורים למודלינג שהוצג על ידי מורות המגמות, החתומות מטה, שאפשר לקהל ההורים והצוות החינוכי לחוות במעט את חווית הלמידה המשותפת שחוו התלמידים/ות במהלך המחצית.

 

 

כתבו: שרית שחר, רכזת מגמת תנ"ך וגלית פוקס לוי, רכזת מגמת מדעי החברה

 

חדשות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן