עסקים ונהנים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עפרה אביגד

יום גיבוש, לימוד, נתינה ואכילה לקבוצת עסקים כפר ורדים.

כפרניק nw10 עסקים ונהנים

יום גיבוש, לימוד, נתינה ואכילה לקבוצת עסקים כפר ורדים

 

בשבוע שעבר נפגשו בביתם של טל ואיריס אשד חברי קבוצת העסקים של כפר ורדים ליום גיבוש מיוחד. בקבוצה חברים בעלי עסקים קטנים מכפר ורדים והסביבה שרוצים להרחיב את מעגל לקוחותיהם ואת נפח עסקיהם באמצעות רישות חברתי.

ביום הגיבוש קיבלו חברי הקבוצה טעימות נהדרות על קצה המזלג מכישוריהם של כמה מחברי הקבוצה.

הבוקר נפתח בתרגול טאי צ'י מרענן בהדרכתו של טל אשד. אחר כך הרצאה של ירון שור שלימד אותם איך להציג את עצמם בשישים שניות בצורה הטובה ביותר. בהמשך התפזרו האנשים לתחנות וכל אחד קיבל טעימה אחרת.

איריס שני-אשד, פסיכולוגית ומאמנת, קיבלה טיפול כירופרקטי משחרר מידיה המיומנות של ד"ר נועה וויס ואחר כך הדגימה ייעוץ מחכים בתחומה. היה מי שקיבל טיפול רפלקסולוגי מרגיע מטל אשד, שמשלב בטיפולו גם עקרונות מטאי צ'י, וארבעה אנשים זכו לצילומים עסקיים איכותיים מעדשת מצלמתה של עפרה אביגד. אבל הדובדבן שבקצפת הייתה ללא ספק ארוחת סושי נפלאה מעשה ידיו של ישי טורק, הנדימן ומנעולן מורשה שעומד לפתוח סושייה איכותית בביתו שבלבון. ישי, שהפגין כישורי שף מקצועיים, נעזר בכמה מחברי הקבוצה על תקן סו-שפים, והתוצאה הייתה טעימה ביותר.

 

 

כפרניק nw6 עסקים ונהנים

 

 

המפגש כולו תועד בווידיאו ויערך לסרט על ידי ציפי דיקמן, צלמת תיעודית מעולה, ובמקביל תועדו ממנו קטעים קצרים גם במצלמות הטלפונים של המשתתפים והועלו סרטונים חיים לדפי הפייסבוק שלהם על ידי מעיין כהן, משווקת עסקית ומקדמת עסקים בפייסבוק ועודד שלומות מאתר כפרניק.

משתתפים נוספים היו: עמוס וינטראוב המומחה לחשמל, נתי שיינפלד המומחה לנדל"ן, חוסיין הווארי המומחה לגינון, שי וילוז'ני המומחה למחשבים, שרונה שלו-מאייר המומחית לאימוני ריצה, אסתר נוריאל המומחית לניהול חשבונות ועירית מליק המומחית לקוסמטיקה.

אומרים שלא רצוי לערבב ביזנס ופלז'ר, אבל במפגש הזה היה שילוב מנצח של הנאה צרופה ותועלת עסקית.

רוצים להצטרף לפעילות הקבוצה? פנו לטל אשד: 052-3809797

צילומים: עפרה אביגד. לעוד תמונות.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן