עוצמה כפר ורדים ינוח


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מ.מ. כפר ורדים

סיכום שנה ספורטיבית מוצלחת לכדורגלנים הצעירים: מקום טוב במרכז הטבלה.

כפרניק ka2 עוצמה כפר ורדים ינוח

סיכום שנה ספורטיבית מוצלחת לכדורגלנים הצעירים: מקום טוב במרכז הטבלה.

 

ילדי קבוצת הכדורגל הצעירה "עוצמה כפר ורדים ינוח" מסכמים את שנת ההקמה הראשונה של הקבוצה במקום סופי במרכזה של טבלת ליגת ילדים ב' (כיתות ו'-ז') ועם הפנים קדימה לעונה התחרותית הבאה.

אם תשאלו את מאמן קבוצת הכדורגל, איתן לוי מכפר ורדים, ההישג הגדול ביותר של השנה לא נמדד בתוצאת משחק יחיד אלא בכל הפרויקט המיוחד שהוקם בתחילת השנה.

"אין ספק שלאורך השנה השגנו תוצאות יפות ומכובדות", אומר לוי, "אבל עצם ההשתתפות בליגה התחרותית, עצם הקמת הקבוצה המיוחדת, שלא רק השתתפה בכבוד אלא אף הצליחה להתברג למרכז הטבלה – זהו ההישג הגדול של העונה. מה שהתחיל כהתארגנות של קבוצת הורים מהכפר הפך לקבוצת כדורגל מרגשת שמהווה דוגמא לכל ילדי האזור ולא פחות מכך – גם למבוגרים".

בתחילת השנה, אחרי חבלי לידה קשים וארוכים, הוקמה במסגרת "אגודת הספורט כפר ורדים" קבוצת כדורגל תחרותית בישוב,  קבוצה על-אזורית המאגדת בתוכה ילדים מיישובי הסביבה ביניהם כפר ורדים, ינוח, תרשיחא ויישובים נוספים. את משחקיה הביתיים שיחקה העונה הקבוצה הצעירה במגרש הכדורגל בפקיעין ואת אימוניה – 3 אימונים רשמיים בשבוע! – קיימו הילדים במגרשים בכפר ורדים ובינוח.

לאורך השנה השיגו השחקנים הצעירים תוצאות מכובדות ומרשימות, על אף שמדובר בשנת ההקמה והקבוצה "עדיין בחיתולים". ההורים מלווים את הילדים מדי שבת למגרשים השונים, מעודדים וכבר מצפים לפתיחת העונה הבאה.

 

"בקבוצה הצעירה לוקחים חלק פעיל ילדים מדתות שונות ומעדות שונות –  יהודים, דרוזים, מוסלמים ונוצרים בשיתוף פעולה המהווה דוגמה ומופת לחיים בגליל המערבי, דוגמא לכבוד הדדי, קבלת האחר, רעות, ספורטיביות – כשמם כך הם – קבוצה של עוצמה", מסכם ראש מועצת כפר ורדים סיון יחיאלי. "זהו ללא ספק אחד הפרויקטים המרגשים המתרחשים בתחום הספורטיבי באזור אחרי עונה מוצלחת ומיוחדת – נאחל הצלחה רבה לכל הילדים וההורים גם בעונה הבאה!"

 


0 תגובות

  1. אב לילד בקבוצה הגב

    לא הבנתי

    ואת המפעל הזה שכולו לא של סיון ואנשי שלומו כולו
    של איתן שהצליח להביא את ילדי יאנוח והסביבה

    מה קרא שסיון התעורר

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן