מתמתגים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
דוברות מעלות-תרשיחא

לאחר תהליך של שנה, העירייה מציגה מיתוג חדש: ארצ מעלות תרשיחא.

כפרניק mt453 מתמתגים

לאחר תהליך של שנה, עיריית מעלות-תרשיחא מציגה מיתוג חדש: ארצ מעלות תרשיחא

 

עיריית מעלות תרשיחא, בשיתוף משרד המיתוג והפרסום "עמית בן נון פרסומאים", השיקו לאחרונה מיתוג חדש עם הסלוגן "ארצ מעלות תרשיחא. בואו לגלות." ושפה אייקונית המדגישה את ייחודה של מעלות תרשיחא כחלק מאזור וסביבה ייחודית.

תהליך המיתוג נמשך כשנה, במסגרתו בוצע מחקר וקבוצות מיקוד ולאחר הצגת 3 חלופות לעירייה, נבחרה השפה והתוכן עבור: "ארצ מעלות תרשיחא. בואו לגלות".

העיר מעלות תרשיחא לא רואה עצמה כמבודלת מהאזור הייחודי בו היא ממוקמת, אלא שואבת יתרונות מערכי הטבע, התרבות, התיירות, הקולינריה במרחב וכמובן גם מעניקה לאזור את יתרונותיה הרבים בדגש על התרבות, פיסול, תיירות, היופי המיוחד של רחובותיה, הסמטאות הקסומות של תרשיחא ועוד.

 

 

כפרניק mt453_0 מתמתגים

 

בתוך כך, השבוע השיקה העירייה, לאחר עבודה מקיפה, גם את PASSPORT ארצ מעלות תרשיחא ובו תוכן ומידע רב של בואו לגלות את: המסלול הרומנטי, מסלול האמנות, מסלול הילדים, מסלול הקולינריה, מסלול האקסטרים ועוד.

ה- PASSPORT ממחיש את הראייה האזורית של העיר ממש כפי שנהוג באירופה, חבלי ארץ מפורסמים כגון טוסקנה.

במסגרת המיתוג העירייה השיקה סלוגן, ג'ינגלים משתנים וחנות קונספט בה מותגו: יינות איכותיים, כוסות, חולצות עם אייקונים המסמלים את העיר, תחתיות קפה, כובע, משחקי ילדים, מוצרי אמנות ונוי וכלי בית.

המיתוג של "בואו לגלות" לא מסתכם רק בשיווק האסטרטגי של העירייה, אלא בא לידי ביטוי בכל הפרסומים של העיר. כך למשל, עוצבה חוברת התושב השנתית, מיתוג ופרסום שכונות המגורים, פרסום פרויקטים בעיר שבתכנון וביצוע, אירועים וכל פרסום עירוני בכל רמה ובכל נושא.

שלמה בוחבוט, ראש העיר: "מעלות תרשיחא היא מוצר מצוין ואיכותי למתגוררים בה ולמבקרים הרבים שפוקדים אותה. העיר שלנו היא חלק מאזור נפלא וייחודי ולכן קשרנו את מיתוגנו למרחב. היה חשוב לנו שלא לעטוף את העיר במיתוג ושיווק שלא באמת הולם את היתרונות היחסיים שלנו וכן שלא יהיה מוגזם ביחס למציאות. 'ארצ מעלות תרשיחא בואו לגלות', משקף היטב את היתרונות של העיר והמרחב וכן את העובדה שרבים בישראל ובעולם טרם גילו את האזור שלנו שמצוי בהתעוררות וצמיחה משמעותית."

 

צילמים: שלמה שרביט.


0 תגובות

  1. אפשר להיות מקורי הגב

    זה מה שיצא?
    הגולן הקדימו אותכם קצת עם ארץ הגולן… לא חשוב… תעתיקו

  2. מצב מצוינת הגב

    קולה כבוד לראש העיריה הבא של מעלות שלומו בוחבוט
    הערתך*
    שאלת מתמטיקה: * 3 בריבוע שווה 9

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן