מקומון עצמאי וחזק


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

אייל כץ ונעם בירן: "א-לה כפר" ו"קורא בגליל" מתמזגים תחת "אשכול מדיה"

כפרניק 2018071 מקומון עצמאי וחזק

אייל כץ ונעם בירן: "א-לה כפר" ו"קורא בגליל" מתמזגים תחת "אשכול מדיה"

 

החל מחודש אוגוסט 2018 יפעל בכפר ורדים מעלות-תרשיחא והסביבה עיתון אחד, וזאת לאחר ש"אשכול מדיה" רכשה מ"בירנו קרייאט" את הזכויות במקומון "קורא בגליל".

בהודעה משותפת שפרסמו נעם בירן מנכ"ל ובעלים של ״בירנו" ואייל כץ מנכ"ל "אשכול" (ביחד עם ניר שילה הבעלים), הם כותבים כי מאמינים בעיתון מקומי עצמאי, איכותי וחזק; וכי כלל הפעילות המסחרית והמערכתית של שני העיתונים תתבצע תחת קורת הגג של עיתון "א-לה כפר".

עוד נאמר כי צוות "קורא בגליל" מודה ללקוחותיו ולקהל הקוראים על האמון, ובטוח כי ימשיכו לקבל שירות מקצועי, אישי ואפקטיבי. צוות "א-לה כפר" מתחייב לפעול כמיטב יכולתו על מנת לתת לקוראיו וללקוחותיו, ותיקים וחדשים כאחד, שירות מעולה ומקצועי הן מבחינת הסיקור העיתונאי של המתרחש באזורנו והן מבחינת התרומה לחיי המסחר והכלכלה באזור.

בשיחה עם אייל כץ, מנהל ועורך "א-לה כפר", הוא ציין את החשיבות הקהילתית לעיתונות אמיתית ואיכותית היכולה לערוך גם תחקירים, בדיקת עובדות, קבלת תגובות, והעברת מידע אמין בהיררכיה מקצועית.

"גם בעידן המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות, לעיתונות המקצועית תפקיד חשוב ומרכזי בדמוקרטיה ובשיח הקהילתי", אמר כץ.

מצד ״בירנו״, מסר נעם בירן כי ההחלטה למכור את הזכויות בעיתון לא היתה קלה. "בסופו של יום החלטנו להתמקד בליבת ההתמחות שלנו כסוכנות למיתוג, מרקום ופרסום לחברות טכנולוגיות", אומר בירן. "לפיכך מקומו הטבעי של העיתון מצוי בידי מי שעוסקים בכך מזה שנים וזה לחם יומם. מצאנו לנכון לבחור ב'א-לה כפר' ולא במתעניינים פוטנציאליים אחרים מתוך כבוד רב שאנו רוכשים לעיתונות במיטבה ומתוך הרצון והכוונה לראות בכפר ורדים עיתונות אחת איכותית וחזקה".

 

"קורא בגליל" החל לצאת לאור לפני כשנה, לאחר שנעם בירן רכש את הזכויות של "קורא בכפר ורדים מעלות והסביבה" מידי אסף סוחריאנו.


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן