לילות רמדאן בתרשיחא


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
דוברות מעלות

השנה השנייה שהעירייה מפיקה 3 ימים של חגיגה תוססת.

כפרניק lr2 לילות רמדאן בתרשיחא

למעלה מ-7,000 איש השתתפו בפסטיבל לילות רמדאן במעלות תרשיחא.

זו השנה השנייה שהעירייה מפיקה שלושה ימים של חגיגה תוססת, שכללה מופעים, הצגות, ניחוחות וטעמים.

 

אחרי ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, אלפים מאזור הצפון הגיעו לחגוג בפסטיבל לילות רמדאן במעלות תרשיחא. פסטיבל לילות רמדאן הינו אירוע ייחודי שעיריית מעלות תרשיחא מקיימת זו השנה השנייה. מדובר באירוע תרבותי, אומנותי, מוסיקלי וקומי, אשר כלל הופעות זמרים ולהקות, קרקס, הצגות ומופעים שמתאימים לחודש הרמדאן, ביניהם: הייתם ח'לאילה, עוני שחברי, הקרקס המונגולי, נידאל אבו חמידה, נידאל בדארנה ולהקת מואשחאת – להקת תרשיחא למוסיקה ערבית.

אין ספק שתרשיחא עלתה על מפת התיירות הגלילית ומהווה מוקד אטרקטיבי לפסיפס של דתות ותרבויות. אירוע לילות רמדאן מעצים את תרשיחא כמוקד תיירות בגליל ומדגיש את הרקע ההיסטורי של תרשיחא ככפר וותיק בעל היסטוריה ייחודית. האורחים שהגיעו לפסטיבל סיירו בסמטאות תרשיחא הקסומות והתרשמו מיופיו של הכפר.

עו"ד איימן שנאתי, סגן רה"ע מעלות תרשיחא: "אני מברך את האומה המוסלמית בכלל ובתרשיחא בפרט ומאחל חודש מבורך ומלא בשמחות. הנהלת העיר קישטה את רחובות העיר, תלתה שלטי ברכות בעיר והפיקה את פסטיבל לילות רמדאן 2, בכדי לתת לתושבים בתרשיחא תחושה ואווירה של חודש רמדאן שמח ומבורך ובכדי לקרב את הלבבות בין כל בני הכפר."

שלמה בוחבוט, ראש העיר מעלות תרשיחא: "הפסטיבל היה חגיגה גדולה של צבעים, ניחוחות וטעמים ואני מאחל לכל החוגגים רמדאן ועיד אל פיטר שמחים ומבורכים."

 

צילום: שלמה שרביט


0 תגובות

  1. Shanna הגב

    tXFWdISXXVdpjqw
    I serehcad a bunch of sites and this was the best.

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן