“לא למכירה”


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עודד שלומות

המחאה שאף אחד לא מוכן לעמוד מאחוריה….

כפרניק mal1 "לא למכירה"

המחאה שאף אחד לא מוכן לעמוד מאחוריה….

 

בימים האחרונים התמלאו קבוצות הפייסבוק של הכפר (וברוך השם יש המון קבוצות…) – בצילומי שלטים "לא למכירה – שומרים על הבית". השלטים תלויים על גדרות ובשערי הבתים ויש גם כמה שלטים על מכוניות ובמקומות מרכזיים בכפר.

 

 

כפרניק mal1_0 "לא למכירה"

 

 

זאת ועוד שבמקביל גם הוקמה קבוצת פייסבוק חדשה, "כפר ורדים שלנו", אשר מרכזת בשעה זו את עיקר מאמצי השיווק של השלטים, כמו את האג'נדה, הלא ברורה, העומדת מאחוריהם.

לדברי מנהל קבוצת הפיסבוק החדשה, היא נפתחה משום שלטענתו בקבוצות האחרות והוותיקות ("כפר ורדים", "כפר ורדים קהילה למען קהילה" ו"כפר ורדים תושבים"), מנהלי הקבוצות אינם מפרסמים דברים מסוימים שלא מצאו חן בעינם.

בכל מקרה, ניסינו לברר עם מספר גורמים מה המשמעות מאחורי האמירה "לא למכירה – שומרים על הבית", כמו גם מי עומד מאחורי השלטים ומי מממן אותם – אולם נתקלנו בהתחמקויות ובאמירות בלי ברורות באשר לשאלות אלו.

על פי פרופיל המשתפים בפייסבוק וחלק מהאמירות, נראה כי הקמפיין קשור במאבק על עתיד שלב ג', צביון הכפר וכו' – אולם ישנם תושבים שאינם מבינים את משמעות האמירה וכאלו הרואים אותה כ"גזענית", מבחינת "לא למכירה לערבים". במספר פוסטים אף נאמרו הדברים גם באופן מפורש.

בינתיים יש לקמפיין תוצאה אחת בטוחה: הרשת מלאה בהאשמות הדדיות וגידופים…

 

(מערכת כפרניק מבקשת לשמור את האתר נקי מכל סוג של התלהמות!)


0 תגובות

  1. אחת שעזבה הגב

    הישוב הוציא לעצמו שם רע – לא עודד
    הישוב הוציא לעצמו שם רע, בהתנגדותו למכור אדמות לאנשים שאינם יהודים. הקונים בשלב ג’ אינם מבקשים לשנות את אופיו של כפר-ורדים- הם רוצים לגור במקום, שהם חושבים שתנאי החיים בו הם טובים. היכן אתם רוצים שצעירי תרשיחא יקנו חלקות אדמה? מעלות סוגרת עליהם מצד אחד וכפר ורדים מצד שני. האם אתם רואים את שרות מקרקעי ישראל מפשירה אדמות חקלאיות, כדי לאפשר לתרשיחא להתרחב?

    היחידם שניסו – ועדיין מנסים – לשנות את אופיו של הישוב הם דתיים קיצונים וחרדים.

  2. דניאל כהן הגב

    מעניין

    אשמח לקבל שלט
    לא ידעתי
    מחאה מעניינת

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן