יתושים עליך שמשון


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
סיון יחיאלי

 היתוש הנפוץ הוא הנמר האסייתי. המצב הנוכחי ביישוב הוא של חוסר מודעות הגובל בחוסר אחריות.

כפרניק yat1 יתושים עליך שמשון

שלום רב,

יתושים עליך שמשון. אנחנו סובלים ממכת יתושים באזורים שונים בכפר. בפוסט שנכתב בפייסבוק עלו תלונות של תושבים רבים ובהם הטענה כי לא ניתן לצאת לחצר. הרבה מהמתלוננים לא פנו למועצה וחלקם לא היה מודע לאמצעים הבסיסיים הנדרשים על מנת למנוע התרבות של יתושים. 

 

 

 

כפרניק yat1_0 יתושים עליך שמשון

 

 

בבדיקה של מוטי מזרחי ושל מדביר התגלו מקורות דגירה רבים הנמצאים בתוך או סמוך מאוד לאזור התלונה. בין השאר התגלו ג’קוזי חיצוני שאינו בשימוש ובו שלולית מלאה בזחלים, בריכת דגים חצי מלאה, כלים לאגירת מי מזגנים, תחתיות של עציצים מלאות ברימות ועוד. בחלק מהחצרות עודף השקיה מציף תחתיות של עציצים, (בהמשך המייל תמונות מהיום), בבית הקברות עציצים של פרחים ובהם מים הפכו למקור קינון ועוד.

היתוש ממנו אנו סובלים הוא הנמר האסייתי. מדובר ביתוש הנושא מחלות רבות ובהן מחלת הזיקה. אין בנמצא הדברה יעילה (לאורך זמן) כנגדו. הפתרון היחיד הוא ייבוש מקורות הדגירה. למרבה הצער המצב הנוכחי ביישוב הוא של חוסר מודעות הגובל בחוסר אחריות.

אני פונה אל כל התושבים, וודאו ייבוש מוחלט של תחתיות של עציצים, מי מזגנים, ומקורות מים לא מטופלים. בריכות נוי ומקורות מים אחרים חייבים להיות עם אמצעי הדברה ביולוגים (דגי גמבוזיה למשל) או כלור על מנת שלא לאפשר ליתושים להתרבות. בכל מקרה של מטרד יתושים בולט אבקש ליידע את המועצה בהקדם על מנת שנוכל לסייע באיתור מקור הקינון. 

שלכם,

סיון יחיאלי,
ראש המועצה המקומית
כפר ורדים
ויו״ר פורום קו העימות 
04-9977143


0 תגובות

  1. משה הגב

    הדברה
    אז איפו הייתם כל הזמן

    סיון מתעורר רק רק אם הציבור זועק.
    לא סופר אותנו ממטר.
    להחליף עכשיו לפני שיכאב יותר.

  2. חנן הגב

    סיון מתיחס לתושבים בכבוד
    ולכן אוהבים אותו.

  3. עקצוצי הגב

    סיוון נבחר לנהל עיירה ולא מושבות יתושים.
    תעזבו אותו בשקט.

  4. די הגב

    לא עשה את שלו
    אבל יכול ללכת הביתה

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן