חיים בפחד


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

א-לה כפר: בעקבות הצתת הבית, אורי שלוש איבד תחושת הביטחון האישי והאמון בגבעת האורנים

כפרניק us-002 חיים בפחד

א-לה כפר: בעקבות הצתת הבית, אורי שלוש איבד תחושת הביטחון האישי והאמון בגבעת האורנים

 

בכתבה רחבה שמפרסמת שירה קורנה בעיתון "א-לה כפר" שיופץ בסוף השבוע, היא מתארת את היחסים המתוחים בין כפר ורדים וגבעת האורנים במעלות-תרשיחא הסמוכה. בכתבה גם מתראיין אורי שלוש, שביתו נמצא ברחוב תמר ומשיק לגבעת האורנים, שאומר לקורונה כי "מרגע מקרה השריפה בבית, האמון שלי כלפי שכונת גבעת האורנים ירד לאפס, ובאופן טבעי זה גם מה שקרה לתחושת הביטחון האישי".

שלוש מתאר את השריפה בבית, שפרצה במספר מוקדים וקיים חשד מבוסס להצתה, שיש הקושרים אותה למתיחות שנוצרה על רקע פתיחת וסגירת המעבר ברחוב תמר מגבעת האורנים לכפר ורדים. המאבק על המעבר והגדר, אף הוביל לונדליזם (פריצת הגדר מספר פעמים) ולאיומים על תושבי הכפר.

רק לאחרונה נענה סיון יחיאלי לפנייתו של שלמה בוחבוט להשאיר את המעבר פתוח עד להצבת בית כנסת בשכונה החדשה, אך הבטיח כי לאחר מכן ייסגר המעבר.

כמו כן סוקר המאמר את השתלשלות המאבק המשפטי על הקמת גבעת האורנים, הסכם הפשרה שנחתם עם עיריית מעלות תרשיחא, החיץ הירוק שטרם הוקם וחריגות הבניה שעלו לאחרונה במליאת מ.מ. כפר ורדים.

ובתוך כל אלו, לפחות נותר להתנחם כי קהילת כפר ורדים והמועצה, התגייסו באופן מעורר התפעלות לעזור לדלית ואורי שלוש, מיד לאחר השריפה בביתם.

הכתבה המלאה ב-א-לה כפר.


0 תגובות

  1. דוד הגב

    שלוש
    סיון. הבייתה
    הוכחת נאמנות לתושבי מעלות
    ונאמנות לבוחבוט

  2. ינו זליג הגב

    מערכת כפרניק ממשיכה להסית ולקלקל את היחסים בין כפר ורדים ומעלות
    למעט צרוף המקרים שבקרבה בין הבית שנשרף, לשער שבין גבעת אורנים לכפר ורדים, אין אפילו בדל של ראיה כי יש קשר בין הדברים. הקשר היחידי הוא הדמיון החולני של אנשים.
    הלא שבוע לפני פרוץ השריפה, הודיעה המועצה כי השער נפתח ויישאר פתוח עד שיהיה ביכ”נ פעיל בגבעת אורנים. אז מה הטעם בקשירת הקשר בין הדברים?
    מכבי האש פתחו בחקירת השריפה. האם הם קבעו שזו היתה הצתה?
    אני מבין כי גם המשטרה פתחה בחקירה. את מספר האנשים העוברים בשער הזה לכפר ורדים אפשר לספר על אצבעות 2 הידיים. המשטרה זקוקה ליום אחד כדי לחקור את כולם. ככול הידוע לי, איש לא נחקר.

    אם יתברר בסופו של דבר, כי היתה הצתה, המשטרה צריכה לחפש את המצית/ים במקום אחר ולא בגבעת אורנים.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן