חגיגה מוזיקלית במועדון


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
ועד המועדון

הופעה מרגשת של "צליל בכפר" ו"אקורד בכפר" במועדון הזהב ע"ש תמר זגר.

כפרניק mh13 חגיגה מוזיקלית במועדון

הופעה מרגשת של "צליל בכפר" ו"אקורד בכפר" במועדון הזהב ע"ש תמר זגר.

פעילות מוזיקלית תוצרת "מועדון הזהב" כפר ורדים.

 

ביום חמישי האחרון הייתה חגיגה מוזיקלית מרגשת במועדון הזהב ע"ש תמר זגר.

הגיעו בני משפחה וחברים כדי לשמוע וליהנות משעה של נחת.

 

מי הם ההרכבים ?

 

במועדון הזהב ע"ש תמר זגר פועלים 2 הרכבים מוזיקליים כבר מספר שנים.

מקהלת "צליל בכפר" שנפגשת אחת לשבוע כבר 9 שנים בניצוחה של ג'ניה חמזני והפסנתרן המלווה אדי גומון.

המקהלה מונה 30 אנשים ומשתתפים בה חברים מכפר ורדים, מעלות, מצפה הילה, כרמיאל וחוסן. המקהלה הוקמה בעיקר כדי לאפשר לחברים ללמוד ולהתפתח בתחום השירה, תוך הנאה ושמחה. רבים מאתנו שחשבו שלעולם לא יוכלו שוב להשתמש במכשיר הנפלא הזה שהוא הקול האנושי, מגלים שתוך כמה חודשים חל שיפור ניכר ביכולת השיר של כל אחד, וככל שעובר הזמן כך גוברת ההנאה.

החברים במקהלה, רובם גמלאים, שאוהבים לשיר ונהנים להיפגש אחת לשבוע לשעתיים של עבודה רצינית הכוללת פיתוח קול ולימוד שירים וחומרים מוסיקליים. ג'ניה, המנצחת, יצרה רפרטואר מעניין, סגנונות ומקצבים שונים. הרפרטואר בנוי על הישן, החדש והעכשווי. החל מקטעים קלסיים של באך, שירים של תקופת הרנסנס, שירי עמים, שירי חג ומועד, שירים ישראלים עכשוויים – לצד קלסיקה ישראלית של מיטב המלחינים. המקהלה שרה גם בשפות שונות.

ההרכב המוזיקלי השני הוא אנסמבל אקורדיונים "אקורד בכפר", המורכב משבעה אקורדיניסטים וחלילנית צד, ומנגן 4 שנים יחד בעיבודו וניצוחו של אדי גומון. גם החבורה הזאת נפגשת אחת לשבוע ומנגנת להנאתה. בתזמורת יש 5 קולות: כל אחד יש לו תפקיד ב"תזמורת" וביחד נרקמת יצירה ייחודית. במופעים אדי מנגן עם הקבוצה בקלידים. אדי גומון הצליח לרענן את הידע הנשכח של הנגנים וליצור אנסמבל ייחודי של צלילי אקורדיון וחליל.

הרפרטואר עשיר ומגוון במקצבים שונים מארצות שונות. יצירות קלסיות של באך, שטראוס, בוקריני, קטעי טנגו, שנסונים צרפתיים, קצב הבוסה-נובה, שירים נפוליטנים, קטעים מתוך סרטים, ניגונים חסידיים ושירים עבריים. גם קלסי וגם קל.

 

 

כפרניק mh14 חגיגה מוזיקלית במועדון

 

 

אז מה היה במועדון ?

את הערב פתחה חבורת האקורדיונים בניצוחו ובעיבודו של אדי גומון כשהדגש היה ב"קצב: טנגו, בוסה נובה וולס ומחרוזת שירים ישראלים. הציבור הצטרף בשירה לצלילי המוזיקה.

לאחר מכן ג'ניה, המנצחת, בליווי של אדי הפסנתרן, הפעילה את הקהל עם מספר תרגילי חימום. הייתה שירה משותפת של המקהלה והקהל. כולם שרו 3 קנונים של "הללויה" בהנחיית המנצחת. היה שיתוף פעולה מלא. אווירה נהדרת.

מקהלת "צליל בכפר" של מועדון הזהב בניצוחה של ג'ניה חמזני והפסנתרן המלווה אדי גומון הופיעו במגוון שירים בסגנונות ומקצבים שונים מהארץ ומהעולם. המקהלה ביצעה בהופעת בכורה 2 שירים של אהרון אשמן ויעקב אחאי שהולחנו עי" אדי גומון, המעבד והמנצח המוזיקלי של האקורדיוניסטים.

את הערב הנחה אהרון פריאל שהוא חבר המקהלה. בסוף הערב רחל אגררי חברת ועד מועדון הזהב הודתה במילים חמות בשם שני הרכבים: לג'ניה, לאדי ולעופרה גולן ה"אמא" של המקהלה.

רחל הגישה גם שי לכל השלושה.

תודה לכל מי שהגיע לחגיגה.

צילמה: עליזה כ"ץ


0 תגובות

  1. מבין למה יש כעס על סי וואן יחיאלי הגב

    בושה-לא היה נציג מהמועצה-בפעם הבאה תזמינו את שלוימה בוחבוט
    לא היה ראש מועצה/חבר מועצה/עובד מועצה לייצוג/מנהל מתנס מועצה.
    בבטחון אומר שבוחבוט היה מגיע אם היו מזמינים אותו.
    הוי לנו שאלה נציגנו בכפר ורדים עלי אדמות.
    בו בוש בושה בושההההה.

  2. המבין יבין הגב

    הייתה חגיגה מוזיקלית מרגשת במועדון
    אך זה לא חשוב למגיב הראשון. מה שחשוב לו זה ללכלך על המועצה שלנו.
    אולי ראש המועצה לא הוזמן. אולי חברי המועצה לא הוזמנו. אולי אם היו מוזמנים היו שמחים להשתתף. מציע שהוועד ואהרון פריאל יבהירו מי הוזמן ומי לא בא.

  3. לולוך הגב

    הלכלן שנכח בערב המדהים הזה
    ביררתי עוד באותו ערב והתברר שכולם הוזמנו.

  4. ... הגב

    ?

    שוב אתה? תנוח קצת

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן