השכונה הוותיקה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
אביבה זוהר

קלרי לוטמן עוברת לדיור מוגן בהוד השרון. בעתיד, הגולדן ווילג' ייתן מענה לוותיקי כפר ורדים.

כפרניק kla2 השכונה הוותיקה

קלרי לוטמן עוברת לדיור מוגן בהוד השרון. בעתיד, הגולדן ווילג' ייתן מענה לוותיקי כפר ורדים.

 

בירידה לשלב ב' מצד שמאל, קמה לפני כ-17 שנה השכונה הוותיקה. כשמה כן הייתה. הורים באו בעקבות ילדיהם, חברים בגילאי 60 + רכשו בתים כדי לחיות בטבע, בתוך תמונה.

תוך זמן קצר רוב תושבי השכונה התגבשו חברתית, חגגו יחד ימי הולדת, חגים עם כיבוד, הנשים אפו עוגות ובכל אירוע אליעזר ארגמן ניגן באקורדיון.

הם  ביקרו במועדון גיל הזהב, יצאו לטיולים, לחוגים, הרצאות ונוצרו קשרי חברות. הזמן, הגיל וחולי אינם עוצרים והשכונה נפרדה מחברים וחברות יקרים שעברו לבית סיעודי או  שנפטרו. כל פרידה מותירה געגוע ומגדילה את החסר. השכונה שינתה את פניה לרב גילאית בעקבות הגעתן של משפחות צעירות ואיתן נשמעו קולות וצחוק ילדים מתגלגל ברחוב. זה הביא מעט נחמה, כי ממוצע הגיל ירד… ובכל זאת יש אנשים שבחרו לעבור לדיור מוגן עם כל השירותים הנלווים והפרידה קשה.

השבוע קלרי לוטמן עוזבת את כפר ורדים לטובת דיור מוגן בהוד השרון, אחרי התלבטויות ושיקולים לכאן או לכאן. היא עוזבת בכפר את משפחת בתה, אתי לפל, חברות וחברים מהשכונה, מחוג הברידג', מחנות יד שנייה ומצוות מרפאת שירותי בריאות כללית שטיפלו בה כל השנים.

 

 

קלרי מספרת על פסטיבל פרידות. בתחילה הגיעה עם עוגות למועדון הברידג', יום אחר נפגשה בנהריה עם חברות מהכפר ועם תמר פישר שעזבה לפני כמה שנים. אנחנו (יהודית מינאי, דבורה קסנר ואנוכי) חברותיה  מצוות אחר הצהרים ביום שני, בחנות "סיפורי בדים", הזמנו אותה לארוחה במאר"ג.  

חברי השכונה חגגו והעלו זיכרונות אצל דליה ואליעזר בירך כמו תמיד. את הפינאלה ערכו חברות ועד "סיפורי בדים" שבאו לחבק אותה בביתה המוכן להעברה ולאחל לה הסתגלות מהירה. ביום האחרון ביקרה במרפאה כדי לומר תודה  לכל הצוות.

חברותיה מאחלות לה  המשך בריאות טובה, איכות חיים, קליטה מהירה והנאה בחברה ערכית.

עם אכלוס הדיור המוגן ב"גולדן ווילג'", יהיה מענה בישוב לצורכי הגיל השלישי.


0 תגובות

  1. רפאלה. הגב

    ברכות לקלארי…..
    לקלארי היקרה- מאחלים לך בביתך החדש שבמרכז הארץ שתהני, ושתצליחי בבחירתך החדשה. מה שברור שאנחנו כאן הפסדנו אישיות מיוחדת במינה, אבל מקווים שנמשיך להתראות .כל טוב לך אוהבים רפאלה וצביקה פוקס, צינר.

  2. רפאלה הגב

    לקלרי היקרה, ברכות להצלחה.
    בטוח שהכפר שלנו מפסיד בגדול תושבת תורמת יחידה ומיוחדת… והבית החדש מרוויח בגדול אותך!!! מאחלים לך מכל הלב, בריאות טובה, הצלחה והתאקלמות נוחה, באהבה, רפאלה וצביקה, פוקס-צינר.

  3. ועד מועדון הזהב -כפר ורדים הגב

    איחולים מכל הלב לקלארי
    גם ועד מועדון הזהב מצטרף לברכות ולאיחולים.בגילנו חשובה לנו הבריאות וחברים שסובבים אותנו.באופייך -את תרכשי חברות וחברים חדשים.ודאי תחפשי מקומות שבו תמשיכי לתרום מזמנך.הזדמנויות חדשות ייפתחו בפניך.התאקלמות נעימה וטובה במקום החדש.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן