הקיץ בפתח


מועצת נוער כפר ורדים
מ.מ. כפר ורדים
רכז הנוער, בועז בן פורת: רוצה להזמין את כל הנערות והנערים להשמיע את קולם
כפרניק 5a1eccaa-adcf-41c3-89d8-c9f2ce011d4c הקיץ בפתח

רכז הנוער, בועז בן פורת: רוצה להזמין את כל הנערות והנערים להשמיע את קולם.

 

במועצת הנוער של כפר ורדים אוטוטו מסכמים שנת פעילות ונערכים לפעילויות הקיץ אותן מארגנת מחלקת הנוער במרכז הקהילתי החדש בכפר ורדים. במהלך השנה השתתפו מאות  בני נוער באירועים השונים שארגנה המועצה, ביניהם תחרויות ידידותיות שונות – כמו טורניר כדורגל שבו השתתפו נערים מכיתות ז׳ ועד כיתות י"ב, טורניר משחקי אקס-בוקס במועדון הנוער וטורניר סנוקר שגם הוא נערך במועדון הנוער. נוסף לטורנירים התקיימו גם ערבי אוכל עם פיצות ופיתות בטאבון ומדי סופשבוע, ופתיחת המועדון בו יכלו בני הנוער לשהות, לשחק וקיים פעילות מבלי להפריע למנוחת התושבים. 

מועצת הנוער מונה 16 נערים הגרים בכפר ורדים מכיתות ט׳ ועד כיתות י"ב ומורכבת מכל בתי הספר, תנועות וארגוני הנוער השונים הפועלים בכפר. כל חברי מועצת הנוער פועלים בהתנדבות על מנת שלנוער של הכפר יהיה יותר פעילויות, הפעלות וקיץ מהנה במיוחד. בתחילת השנה נערכו בחירות לבעלי תפקידים ובין היתר נבחר אוריה אדיב, תלמיד כיתה י' מבית הספר אמירים ליו"ר מועצת הנוער. אוריה הלומד במגמת פיזיקה וערבית לוקח חלק בפרויקט קו הזינוק, אימוני כדורסל ומדריך בצופים. 
 
צדף קרקובר דוברת מועצת הנוער: "לקראת הקיץ הקרוב אנו רוצים ומשתדלים לערב את הנוער בבניית תוכנית הקיץ כדי שכל נער יוכל ליהנות עם חבריו בפעילויות שבהם הוא מעוניין, לקיים נסיעות שהנוער בכפר ורדים מעוניין בהם, להפעיל סדנאות ולפתוח מחדש את מתחם הקיץ בכיכר האומנים עם קיץ מהנה לכולם". כחלק מההכנות לקיץ פרסמה מועצת הנוער קישור לטופס בו יכלו בני הנוער לכתוב את העדפותיהם לפעילויות, ערכו פעילות גרפיטי בבית הספר בה רשמו בני הנוער את הפעילויות על קיר בד ענק ובשבוע הבא יקיימו מליאה פתוחה של מועצת הנוער עבור כלל בני הנוער ביישוב. 

רכז הנוער, בעז בן פורת המלווה את מועצת הנוער: "מועצת הנוער הינה הגוף האמון על ייצוג כלל בני הנוער ביישוב לאורך כל השנה. בחודשי הקיץ הפעילות מאוד אינטנסיבית וכוללת נסיעות, סדנאות, עבודת נוער, טורנירים ומתחם פעיל ולכן חשוב מאוד לשמוע את קול בני הנוער ולתת להיות חלק משמעותי בבניית והפעלת התכנית. בימים אלו הולכות ונשלמות ההכנות לקיץ, נערכים המיונים לעבודות קיץ בהדרכה ובמסגרות נוספות ונפתח הרישום לקייטנות ופעילות הנוער. בהזדמנות זו אני רוצה להזמין את כל הנערות והנערים להשמיע את קולם, לקחת חלק בפעילויות וליהנות מקיץ מהנה ובטוח!".


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן