הכינו הוואדי לחורף


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
צוות הוואדי

בשבועות האחרונים קיימנו 2 פעילויות של מתנדבים ב"ואדי הקסום" לקראת החורף (המתמהמה…)

כפרניק IMG_5882 הכינו הוואדי לחורף

בשבועות האחרונים קיימנו 2 פעילויות של מתנדבים ב"ואדי הקסום" לקראת החורף (המתמהמה…)

 

בסוכות, קבוצה מתוך "נאמני הוואדי הקסום" עסקה בגיזום עצי הפרי בניצוחו של ניר גרינברג. בוואדי למעלה מ-150 עצי פרי (תאנים, תותים, רימונים, שקדים ועוד) שנותנים פרי נהדר בחודשי הקיץ, אך מחייבים טיפול מידי פעם. תודה רבה לאבשלום, אביעד, יפעת, צילה, דוד, דליה, אלון, בריט, דינה ואיה!

 

 

כפרניק IMG_5887 הכינו הוואדי לחורף

 

 

בשבוע שעבר הגיעו תלמידי כיתה י"א ממגמת איכות הסביבה בבית הספר אמירים (שמתנדבים כבר באופן קבוע) לסייע בתחזוקה. הם פינו את הגזם והמשיכו ב"פרויקט המדרגות". במסגרת פרויקט זה, שהתחלנו בשנה שעברה בהשראתו של מנחם שני, נבנו מדרגות אבן במקומות התלולים יותר על השביל לשתי מטרות: האחת להקל את ההליכה והשניה ליצור סכרים קטנים שיאטו את זרימת המים בחורף ויקטינו את הנזקים הקשים שזרימות החורף יוצרות על השביל. תודה ענקית לתלמידים וכמובן גם לתומר המורה! נתראה לימי עבודה נוספים באביב.

בט"ו בשבט אנו מתכננים נטיעות השלמה ונשמח למתנדבים. נודיע באם תהינה פעילויות נוספות.

ולמי שלא יודע דבר על "הואדי הקסום": זהו עמק קטן, טבעי ויפה באורך של כקילומטר שמתחיל ליד צומת ארבל (צומת 6) ומסתיים ליד פעוטוני החורש, שבעקבות יוזמה של כמה מתנדבים וסיוע של המועצה ושל תושבים ותלמידי אמירים הפך להיות בוסתן עם כ-170 עצי פרי ונוי ובו שביל טיול נחמד. כניסות לוואדי: מרחוב תבור (קצת מתחת לכיכר 6), מקצה רחוב זמיר, מקצה רחוב ערבה וברחוב כרמל ליד פעוטוני החורש. מומלץ לנסות!

 

בברכה,

צוות הואדי הקסום

(עדנה פישר, ניר גרינברג, לידיה גרינפלד, מנחם שני, דינה בן-עמי ועמרי אבידר)


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן