דברים טובים בקשת


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
בי”ס קשת

מצוינות בזה"ב, נגישות ואורח חיים בטוח. נגה בכר בתחרות הכתיבה הארצית. קשתרבות ויום ירושלים.

כפרניק dt1 דברים טובים בקשת

מצוינות בזה"ב, נגישות ואורח חיים בטוח. נגה בכר בתחרות הכתיבה הארצית. קשתרבות ויום ירושלים.

 

 

נושא זהירות בדרכים שזור בעשייה של בית ספר "קשת" מזה 10 שנים והיא שזיכתה את בית הספר בפרס מחוזי למצוינות בזה"ב, נגישות ואורח חיים בטוח.

רויטל שגב ביטון, רכזת זה"ב בית ספרית, הפיקה ביקור מרגש, ערכי ומיוחד של חברי הוועדה המחוזית בשיעורים משולבים בתכני זה"ב – אנגלית בכיתה ג', שפה בכיתה ד', חידון kahoot אותו קיימו ילדי כיתת רימון לכיתה ה' ואף הדגמה של הצגת טיעון על ידי נציגי קורס דיבייט.

חברי הוועדה סיירו בחצר בי"ס ונהנו מהפסקה פעילה אותה הפעילו ילדי הוועדה. בחלקו השני של השיח אירחנו את המתנדבים הגמלאים. בביקור לקח חלק נציג ועד ההורים ירון וייס.

לסיום, צפינו בסרטון עשייה מסכם ומרגש אותו ערכו עבורנו במארג. האורחים התרשמו מהנעשה בבית הספר, מהעצמת ילדי הוועדה ומהערכים אליהם מחונכים הילדים.

נבקש להודות להורים הפעילים בוועד הורים. מתנדבי הכפר על עמידתם, במעברי החצייה ושמירה על הילדים.

לשותפה שלנו המעורבת בנושא מנהלת מחלקת החינוך ומטה הבטיחות – מנהלת מחלקת החינוך ורד אמר. עוד נודה למרגלית רטר המפקחת ולורדה מירקין מדריכת זה"ב על הליווי וההדרכה וכן לעמיר ילוז – מנהל אזור, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים על השותפות האמיצה והסיוע לביטחונם של הילדים.

 

 

כפרניק dt1_0 דברים טובים בקשת

 

 

*

במחצית השנה בית ספר "קשת" לקח חלק בתחרות הכתיבה הארצית ע"ש מרים רות. ילדי ג'-ו' הוזמנו לכתוב יצירות פרי עיטם (שיר, מחזה, סיפור). היצירות נשלחו לוועדת השיפוט הארצית בהשתתפות גלילה רון פדר, ריקה אברמוביץ, יהודה אטלס ושלומית כהן- אסיף. מדי שנה נבחרות יצירות כמספר שנות המדינה. השנה נבחרו ממאות יצירות 69 יצירות כמניין שנות המדינה.

נגה בכר מבית הספר כיתה ד' נבחרה בזכות יצירה שכתבה. שיר – אני והוא.

אנחנו מברכים את נגה וגאים בהצלחתה וכישרונה. מאחלים לה שתמשיך לכתוב וליצור. יישר כוח.

 

*

קשתרבות – על אף ולמרות המרחק ממרכז הארץ– במסגרת סל תרבות הגיעו רקדני אנסמבל בת-שבע, הלהקה הצעירה, להופיע בפני כל ילדי בית הספר. כך נחשפו הילדים ללהקת המחול המוכרת והאיכותית. המופע "כמויות" מוצג כשהילדים יושבים ומקיפים את זירת המחול מארבעה צדדים, הרקדנים עולים מתוך הקהל וחוזרים ונבלעים בו שוב. המופע השאיר תחושה ורצון של עוד, עוד ריקוד, עוד טעימה מהכמות הזו. הראש והגוף נכנסים לתוך החוויה. הילדים נהנו, זזו השתתפו וחוו מופע באיכות וברמה בינלאומית.

*

יום הורה מעשיר יום של קהילה פעילה, צפוי לנו בהתרגשות רבה ביום שישי הקרוב 26.5. מסורת שבה ההורים לוקחים חלק בזכות ההוראה ומגיעים להרצאות ומפגשים עם הילדים בקשת כיתות ג- ו בקשת של תחומים.

*

יום ירושלים יהווה יום חגיגי – תלמידי כיתות ו' יציגו לאחר תהליך למידה וחקר את התוצרים שלהם בנושא השנתי ירושלים. זו שנה שלישית שבית הספר מוביל תהליך של למידה חקרנית מכיתה א' ועד ו'. בתהליך זה הילדים שואלים שאלת חקר, חוקרים ומחפשים תשובות מגיעים לתובנות ומסקנות ואף מציגים תוצר יצירתי בבימת שיתוף. בהצלחה לילדי שכבת ו'.


0 תגובות

  1. א.מ.א. הגב

    הזכירו כל-כך הרבה שמות אבל שכחו את תמר איצקוביץ
    תמי איצקוביץ אחראית על המיזם של הצבת מתנדבים מהכפר במעבר החציה שליד ככר מס’ 6. היא זו הדואגת, שמעבר חציה זה יהיה מאויש יום-יום בסיום יום הלימודים – גם כשהיא נמצאת בחופשה – כדי שהתלמידים יוכלו לחצות מעבר חציה מסוכן זה בבטחה.
    חבל שלא טרחתם להזכיר את שמה ואת שמות המתנדבים הקבועים במעבר חציה זה – הם אינם רבים!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן